• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anni Me skrev 2012-02-27 12:39:51 följande:
    var kan man köpa rfsu testa tidigt test?  inte nånstans på nätet då altså utan i nån butik. fick svagt plus på testet i morse me, så skulle vilja testa med ett testa tidigt test :P
    statbil,pressbyrån ...
  • sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-02-27 13:57:05 följande:

här är testet
    ser bra ut , ser inte så spök ut =) så länge plusset finns kvar EFTER 2 min så är det giltligt, svaga plus KAN försvinna... men läste du av det efter 2 min så tror jag nog... =)
  • sweasmamma
    LisaW111 skrev 2012-02-27 14:08:38 följande:
    Tack tjejer för alla svaren och bilderna/jämförelserna!! Hjärta härligt med lite likasinnade och så snabba svar när jag sitter här och funderar ;)

Men jag tänker se det som ett fetminus till imorgon bitt :)  ja ni fattar.. vem vill bli besviken ..igen..  9:e försöket nu.

Lovar att berätta hur testet ser ut imorgon!!! Skrattande    
    vi går också in på försök nr 9 nu , hoppas på ett turnummer då =) håller tummarna starkt för dig =)
  • sweasmamma

mini!! TESTA FÖR TUUUUUUUUUUSAN =) ha ha ha, du är säkert preggo ju !!!!!!!!!!!! =)

Jag va sååå sugen på att köpa test idag men duktig som jag va så lät jag bli =) 

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 17:10:23 följande:
    Okej men på det testet ser jag inget men hoppet finns ju kvar...
    Va? Men har du barn sen innan eller hur menar du?

Ja jag ska ju testa va ju på väg men trodde det va mensen som kom i Fredags men vad det nu va undrar jag ju....
    jo men va väntar du på....?? SPRING OCH KÖP!!!! heja heja 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-27 17:18:05 följande:
    här e också från idag, blir inga mer CB n förrns åt helgen

ja man ser men man brukar se =(

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-27 17:35:01 följande:
    jag menar hur menar du? =)
    ja alltså... man har blivit sååå skeptisk till cb , om jag ska testa cb igen så blir det när mensen är sen , dessta avaga är så svåra att tyda! mitt senaste spök såg man verkligen och jag vatt helt säker att det va plus men , spök !!! men jag hoppas såååå att dina är riktiga=)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-02-27 17:44:50 följande:
    jo, vet ju bara hur mina bettede sig förra månaden, men tog ett cb  typ 2 dagar efter mensen sltat o då fanns de inte tillstymmelse av + (sklle kolla ifall dom alltid visade nå)
    de va därför ja va så dum nu för jag hade sagt åt mig själv o ej testa med dom före BIM.... men men jag e jag =P
    självplågare tydligen =P
    jo jag vet jag har fått.. NADA sen svaaaagt men jag hoppas ju för din skull, jag blev bara sååå besviken sist 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-27 17:56:42 följande:
    nää slöseri

Nu testar jag apoteket så får vi se.. .är ju bara bim-4 än så länge....
    ååhhh väntar spänt 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-27 18:22:38 följande:
    just nu känns det som om mensen kommer till helgen iaf.. men allt annat gör mig ju överlycklig så klart... det är så underligt för det känns verkligen som att jag skulle ha blivit gravid... jag kan inte förklara varför men det är liksom en "magkänsla"......

och kolla på RFSU.... jag tror fan det ÄR ett streck där!?!??!?!?!?!?!
    Eller är det jag som ser i syne???

om man vinklar skärmen så syns det tydligare.. och om man gör fotot MINDRE framför allt....
    jag ser ... hoppas det är ett streck och ingen skugga=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester