• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Eller nä, ÄL+11 blir det ju då... Jag avvaktar nog, testar imorrn bitti igen om inte mensen kommer. Bojkottar CB nu för dom suger ju nuförtiden tyvärr!

• Jess86

Är det ett symptom att ha ont i svanken? För det har jag fått, kan knappt lyfta upp sonen från kolvet för det gör så ont...

• Jess86

Japp, var totalt blankt i morse. Vill ha morgon nu så jag kan testa igen :p

• Jess86

Fasen jag går snart i bitar! Trodde förra månaden att jag var gravid men fick då en blödning på BIM-3 som sen blev mens. Är van vid spottings. Är idag på BIM+1 men inget händer. Inget plus i morse & har ilningar & bara väntar på att få spottings på pappret men som sagt- inget händer!

• Jess86

Vart är menshelvetet?! Negativt med testlagrets stickor i morse, BIM+2 enligt kalendern, kom då mensfaaaaan!!!

• Jess86

Hallå, kan livmodertappen va framåtvinklad fast man är gravid? Har precis gjort ett test som visar svaaaaagt positivt och tog tempen-37,5 men tappen har vänt sig framåt men inget blod eller så. Gaaaah!!

• Jess86

Är det någon som vet om tappen MÅSTE va bakåtlutad för att man är gravid?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester