• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har ett RFSU test hemma, funderar på att filma när jag gör det och lägga ut på Youtube så som jag gjorde med mitt CB plus test på ÄL+16 om ni kommer ihåg Skrattande

• Jess86

Mini Léonie skrev 2012-05-29 10:50:43 följande:
    Jess86:
    Jag gjorde så häromdagen och fick JÄTTESVAGT och dagen efter sparkade liten som aldrig förr. Blev ju livrädd... Så jag tror inte man ska testa för skoj skull så nu när man gått en bit in i graviditeten...

Sparkade? Känner du sparkar redan? Glad

Jag tog ju ett i förrgår tror jag det var för att jag inte hittade hjärtljuden med dopplern och det blev såhär, bilden är tagen 30 sekunder efter att jag doppade stickan:

• Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-05-29 10:55:48 följande:
    Nej på ul sparkades det vilt... Ohh jäklar mitt var JÄTTESVAGT...

Haha, jag tänkte väl Skrattande 
    Konstigt det där att vissa får svaga tester trots att man är jättegravid!
  • Jess86
    Mini Léonie skrev 2012-05-29 11:01:09 följande:
    Mrs C:
    9+5 borde jag oroa mig?

Jess:
    Ja verkligen, usch nu blev jag skrämd!!

Nej men bebis lever ju så det borde väl inte vara någon fara?!
  • Jess86

Mini, om du har BF 1 januari så är du väl i vecka 8+6 typ? Du har ju legat två veckor efter mig förut väl?

• Jess86

Mini, frågar igen är inte du i vecka 8+6 typ om du har bf den första januari?

• Jess86

Sweas: www.google.se/search&client=safari&q=papp-a+värden&oq=papp-a+v&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_l=mobile-gws-serp.1.0.0.7226.8505.0.10039.2.2.0.0.0.0.426.681.2-1j0j1.2.0...0.0.qIamMDuswBc&mvs=0

• Jess86
    Royalgala skrev 2012-05-30 14:03:38 följande:

Jag fattar ingentin hur min kropp fungerar för tillfället??

Har haft superregelbundna cykler sedan flera år och ÄL på dag 22 ca och mens på dag 34 +/-1 en dag.

Har alltid JÄTTEONT vid ÄL, kan knappt gå eller cykla är inte att tänka påJ (dottern blev dock till trots denna smärta)

Denna månad skulle jag haft ÄL den 23/5 men fick en liten brun blödning den 21/5 och antog då att det var en sk ÄL-blödning och att jag haft ÄL den 20/5 ca.

Och nu väntar jag på BIMJ som då skall infalla den 1-2/6.

Men nu sitter jag här med världens ÄLsmärtor och flytningar (tror jag)  MEN ÄLtest igåreftermiddag var svagt (dvs inte lika starkt som kontrollstrecket) och gravtest är så NEGATIVT det kan bli.

OM jag tar ett ÄLtest till ikväll, kan det då ha stegrats så mkt att det är positivt idag?

Och varför skall cykeln börja klydda nu när man bestämt sig för att försöka sig på att baka bebis? Psykiskt??

Prova att ta ett ÄL-test idag och se hur det blir. Det kan ju bli strul med cykeln när man börjar försöka faktiskt också Glad
  • Jess86
    Puffmajs skrev 2012-05-30 14:21:12 följande:
    RUL imorgon jag spyyyr så nervös jag är :'(

Det kommer gå såååå bra!! Vilken vecka är du i imorrn? Vilken tid ska ni dit?
  • Jess86
    Royalgala skrev 2012-05-30 14:37:41 följande:
    ja jag tror att jag gör det är det positivt så har jag denna månad världens längsta cykel:-0

Eller dubbla ägglossningar Tungan ute
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester