• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HelenFr skrev 2012-06-13 09:27:55 följande:
    Det kändes för tidigt att plussa då... framför allt med digitalt... Min hjärna är dock lite off rent genrellt just nu så det kanske bara är det :)
    Jag fick gravid 3+ 16 dagar efter positivt ÄL-test så det är nog olika beroende på hur mycket hcg fostret producerar Glad
  • Jess86

Nicesara: Ja, det är normalt! Sluta haka upp dig på mallarna nu, kommer ihåg hur hysterisk du var när du blev flyttad några dagar på RUL, alla bebisar är inte EXAKT EXAKT lika stora i en viss vecka och dag i magen. Du kommer få det jättejobbigt med BVC om du litar på alla kurvor och mallar som finns. Njut av bebismagen istället! :)

• Jess86

Alex: Har du ÄL-testat nåt? Tänkte eftersom du varje månad går över BIM, är det inte så att du har en längre cykel än du tror?

• Jess86

Sitter och väntar på att Hoppas ska lägga upp ett nytt test, spännande! Låter som att jag inte har nåt liv ju haha!! :)

• Jess86

Det tar ett tag innan det sjunker in :) Kan tänka mig att du går och tittar på testet vart femte minut, det gjorde jag i början haha! Köp en flaska Carl Ljung mousserande alkoholfritt och fira med i helgen, det är jättegott! Grattis igen!

• Jess86

Är det någon som hör nåt av Jennie? Hon skulle ju på RUL idag klockan 11!

• Jess86

Knasten: är bilderna trixade? Har du någon otrixad bild i så fall? Ser väääldigt bra ut tycker jag!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester