• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sara 216 skrev 2012-03-03 13:53:15 följande:
    Åh tack så mycket. Har också hört negativt om cb. Åkte till flera apotek för att köpa rfsu men de var ju tvärslut överallt. Hoppas att det inte är något elakt spökis Drömmer
    jag tycker ju inte det ser spök ut men testa imorgon igen och se om det är stakrae=)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-03 13:47:59 följande:
    tack swea :) nu fick jag litee hopp igen, ve ju att jag plusade sent sist. såg visst inte i syne. sj i verkligheten ser jag att det är svagt svagt rosa. kan spök se ut såhär?vanligta attd et kommer efter tiden? asså konstigt för jag har fått flera sånna nu, borde väl kanske vara nått eller vad tror du??
    tjaaa du , alltså jag ser ju att det är rosa och ingen skugga liksom =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-03 14:04:33 följande:
    eller hur men det är det som är så konstigt. varför kommer det upp efter utgående tid eller är mina tester så svaga att det är svårt o se än? jag blir tokig, vill veta nu
    jag vet ...avvakta är INTE vår starkaste sida =)
  • sweasmamma
    Anni Me skrev 2012-03-03 14:51:38 följande:
    fan fan fan, idag började jag blöda v 4+6  :(  jag som skulle på inskrivning på tisdag.   med största säkerhet ett missfall eftersom det kommer rätt mycket färskt blod :(  , fruktansvärt ledsen nu :( 
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!! men har du ont??klumpar? behöver ju inte betyda mf=(
  • sweasmamma
    Mamma Cia skrev 2012-03-03 16:50:54 följande:
    Hmm jag har ju ett + men jag vill att ni kollar :)
    oohhh !!! vill ju se 
  • sweasmamma
    Anni Me skrev 2012-03-03 15:50:44 följande:
    tack alla som skrivit, har inte ont alls, men kommit mycket färskt blod och nu senast när jag var på toa kom en stor blodklump, så det känns rätt kört tyvärr :(
    har inte ringt gyn eller nåt, tänkte ringa till bm på måndag, e det ett missfall kan man ju ändå inte göra något, ska fråga om jag ska komma in på tisdag ändå när jag skulle ha skrivits in så dom får göra en gynundersökning och kolla. men har inga stora förhoppningar tyvärr :(  
    jag hade inga blodklumpar eller så , blödde ju bara en dag ! trodde det va min mens men tydligt mf som inte kommit ut så jag har kvar resterna! men tror det kommer ut till nästa mens
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-03-03 17:05:06 följande:
    Här är en som har haft spottings sedan i onsdags...varit ordentligt trött & haft en djävulsk huvudvärk sedan onsdags också..vad kan det vara? Blödningen är för lite och helt fel dagar för att vara mens..
    nidblödning och gravid=) ??
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-03-03 17:10:37 följande:
    när brukar ett digitalt kunna ge positivt utslag?
    OFTAST efter bim men en del får det innan men det beror också på hcg nivån , en del har ju mer hormon än andra i början och digitalt mäter 50 ! vanliga test mäter 25 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester