• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

wassan skrev 2012-03-03 17:11:39 följande:
    det står så här: Graviditetstest För hemmabruk Testet kan göras 4 dagar före väntad mens. Säkerhet mer än 99%. Veckoindikatorn visar 92% säkerhet när befruktningen skedde. Resultat i ord: Gravid eller Inte Gravid samt tid sedan befruktning.
    99% säkerhet from bim dagen ja =)
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-03-03 17:13:35 följande:
    Oj. Då tror jag att jag ska vänta till början på nästa vecka och se om mensen har dykt upp eller ej..men åh, man vill ju veta NU >.<
    köp ett test som mäter 25 mlu
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-03-03 17:17:38 följande:
    -swe hur mår du??
    nja jo det öär la okej ! just nu är jag ju sjuk men utöver det besviken att det vatt ett mf... men inge ont i magen längre eller så ! tack för du frågar Hjärta
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-03-03 17:18:07 följande:
    Testa tidigt fanns inte  på apoteket..så jag kommer köpa ett cb, digitalt eller ej, när jag är i byn nästa gång :)
    nej men preg finns. bm brukar rekomendera dom 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-03 17:20:05 följande:
    Känner med dig  vännen Hjärta vet hur de känns =( Man blir så grymt besviken

KRAM i massor
    Hjärtadet är okej men detta eviga kämpandet , hade hellre varit ovetandes !! 
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-03-03 17:51:57 följande:
    Jag är inte på väg att bli sjuk.
    Och min mens har aldrig varit oregelbunden innan. Det här är dessutom ingen mens.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester