• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

fick hon lägenheten ???

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-03-04 09:11:11 följande:
    Swea: men sa inte de på akuten att du inte hade äl? Kul om du har det så väntar vi ut tiden tillsammans! :)
    Klart ni hann, bättre att ha sex sådär innan äl ju!!

Stackars din lilla!!!! Krya på dig!!
    han såg ingen äl men ägget kan ju redan ha släppt iofs men ... jag fattar inte för jag hade ju fullt utslag onsdag torsdag !!och jag va väl på gyn någon av dom dagarna ..hmm onsdag tror jag ! konstigt ! då hade jag väl ingen äl!! men testen ??
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-03-04 08:55:04 följande:
    Godmorgon tjejer 

-swe stackars flicka du får ringa till doktor -har hon 41 graders feber  krya på henne Rynkar på näsan
    ja 41 stackaren
  • sweasmamma

katastrof!!!! ringer helgmottagningen ! "ovanligt långa köer" ring senare !!åååhhh retar mig ! swea är hackig av febern, den vill inte sjunka trots febernedsättande!! då blir det akuten då

• sweasmamma

usch , sitter här och väntar på att mobilen ska ringa . min bästa kompis dotter (snart 4 år) har ramlat och ligger nu nersövd på op !! hon har stora jack i panna läpp blåslagen och en spricka i skallbenet Gråter

• sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-03-04 13:27:25 följande:
    Men fy vad otäckt Sweasmamma. Hoppas allt går bra
    hoppas jag men !! fyyy va hemskt , allt är inte rosa moln som mamma !! fy , dom bor ju 30 mil bort också annars hade jag åkt !!
  • sweasmamma

hej vänner. kompisens dotter mår bra !!puh

själv har jag lite feber och dotter sjuk så här håller vi sjukstuga med massa mys och glass=) 

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-04 18:31:47 följande:
    härligt att de gick bra!!!!

tråkigt att ni sjuka, hoppas ni kryar på er snabbt!!!
    ja fy va otäckt , stackarn har en spricka i skallbenet men det va ingen fara , sen har läppen delats på 2 från näsan ända ner.. men en plastikkirurg har sytt henne ....

ja dr med lillan idag , influensa men som tur va så lät lungorna bra ..hon har haft lunginflamationer innan så det va skönt att dom va bra !!

hur känns det nu =) lycklig som tusan ?? =) hi hi 
  • sweasmamma

ganska skönt att ha en del i huvudet och mkt att göra, har inte en enda gång tänkt ... ang äl,eller gravid eller massa sånt !!skööönt !! hoppas det håller i sig =) skönt att koncentrera sig på annat 

• sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-03-04 18:17:55 följande:
    tycker ni det är smalt ? konstigt för jag tyckte det va rätt brett

alltså jag tycker det är smalt men klart det kan vara bredare bakom liksom men man ser ju mest det skarpa strecket !! håller tummarna att det är bebis =) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester