• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara skrev 2012-03-05 09:52:48 följande:
    Ingen aning om hur det fungerar. Vill bara se att hjärtat fortfarande slår och att det växer som det ska. Så jag kan vara lite lugn sen. ;)
    ja men det förstår jag ..
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-03-05 09:47:21 följande:

Eftersom det bara kommer bli ett test denna cykel så får jag väll trixa av mig på det. Så här får ni två trixade bilder. Översta inom tiden och understa efter tiden. Kanske att man kan ana något men så brukar jag alltid få.
    ja jag ser men som sagt , ser ut som en skugga 
  • sweasmamma
    MTW skrev 2012-03-05 10:33:10 följande:
    Ser att många är inne och trixar här nu, kanske någon vill trixa med mitt? Från i lördags

ser bra ut ..dock lite mörk bild
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-03-05 11:45:27 följande:
    Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud

klockan är snart 12!!!!

POSTpost POST   NU NU NU NU NU.

kom posten KOM!

(är skiträdd samtidigt som jag är förväntansfull, hoppas och målar fan på väggen)'

ngn som känner igen sig???? 
    lääääääääängtar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-03-05 12:16:15 följande:
    swea: missat om du skrivit nått hur gick de med vännens dotter?
    hon mår bra trots omständigheterna tack och lov!!! =) hon är sydd av en plastikkirurg vid munnen och hon är rejält blåslagen men okej !!
  • sweasmamma
    EQ85 skrev 2012-03-05 14:20:10 följande:
    du är för go bor mellan Malmö & Lund.
    Men jag håller mig till imorrn. BIM-1 eller BIM-2 då. 
    mellan malmö och lund??? som jag då =) jag bor i hjärup!
  • sweasmamma
    V79 skrev 2012-03-05 15:14:40 följande:
    Ja 18 st som är felaktiga känns mycket och det är olika styrka beroende på hur länge jag kunnat hålla mig och hur mycket jag druckit, fast känns konstigt ifall jag är gravid då stickorna visar neg. Hade min sambo att testa ett och på det finns bara ett streck, varken två eller tre.. Är på äl +17 idag och fått blödningar till och från sen i lördags men ingen mensvärk som jag brukar ha kraftigt att jag blir sängliggandes i 2 dagar... Jag har mailat företaget igen för att få förklaring och skickat med flera bilder. Det känns lite lurigt att man kastas mellan hopp och förtvivlan:-/ Tack ön en gång angie91
    jag tyckte dom såg pos ut iaf men som sagt ...3 streck ..hmm =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-05 16:32:32 följande:
    Har jobbat idag, o herre ändå så slt ja e ... trött så in i bomben....
    har även kännt av lite illamående halsbränna, va e de man kan äta om man e gravid mot illamående, (tänkte ifall de skulle bli jätte mkt) har inte mått illa nån av grav

åso  en fråga till, får man ta bedövning hos tandläkaren då man e gravid, ska dit på fredag o laga därför ja undrar =S
    jag lagade ett hål när jag va gravid och tog bedövning , dock i typ 7e månaden ... men innan dom röntgar så får man säga till 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester