• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mamma060812 skrev 2012-03-03 18:10:18 följande:
    Bytte nick, bara så ni vet :)
    från... ??? =)
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-03 18:16:12 följande:
    Jag brukar ha spottings 3-4 dgr innan mens. Hoppas ditt blir +
    jag har spottings 2 ggr per år kanske=) får då dagen innan mensen 
  • sweasmamma
    Mamma060812 skrev 2012-03-03 18:22:11 följande:
    Swea - Hon som fick hjälp med bilderna innan ;)
    jaha ja ja=) ha ha, liite dålig koll, vilket namn?
  • sweasmamma

nä nu ska denna febriga tanten i säng !!! Kurera mig riktigt för på måndag är det utbildning med jobb sen jobb resten av veckan !!

GOD NATT TJEJER Hjärta 

• sweasmamma
    Pigelinen skrev 2012-03-03 19:56:28 följande:
    ni verkar ju vara proffs här inne;)

Hur ser ett positivt ÄL test ut UTAN digitalhylsan? Hade ett test kvar men inte sjölva digitalhylsan. fick för mig att man kan tolka det ändå eller har jag fel? Ett streck visar det väl alltid och två vid ÄL? Eller har jag fel?  
    alltså vid vanliga äl tester så visar det alltid 2 streck men dom ska vara lika starka eller teststrecket starkare än kontroll iaf 
  • sweasmamma

jennie!!!!!!!!GRATTIS {#emotions_dlg.flower}HjärtaGravidSkålPlusNalle... fast det har jag ju sagt i flera dagar =)

inte sovit mycket inatt ! har en liten sessa med 41 graders feber hemmaRynkar på näsan  inte sovit många minuter ! så det blir iväg till dr idag 

• sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-04 08:22:34 följande:
    Max dag 2 på monitorn så ÄL igår alt idag, så vi får väl se hur det blir nu i mars. Åker på semester imorgon och kommer hem när bim är så det blir skönt att slippa tänka så mycket på det.
    ååhhh vart ska ni ?
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-03-04 08:33:32 följande:
    Swea: ja precis! Fick första pos i onsdag morse och på torsdag em blev det svagare. Igår steg tempen och har hållt i sig! :))

HOPPAS!!!!!!!

Hur mår du idag?
    jag fick också första pos i ons!! =)  vi fick bara till det 2 ggr runt äl! 2 dagar innan och samma dag som pos test så ... ropar verkligen inte hej !!

jo tack jag mår bättre men dottern dööösjuk =( 41 graders feber och halvt medvetslös=( , ska ringa dr

hur mår du ?? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester