• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Momtobee skrev 2012-03-06 12:24:50 följande:
    Gahh... Jag har fått influensan... Barnen börjar bli piggare och jag har däckat!!!
    fyy, jag låg häromdagen =( krya
  • sweasmamma

alltså... kan man få någon konstig hormonförändring vid mf?? för jag har typ 2 finnar..på magen??!!!! har jag väl ALDRIG haft !

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-06 12:51:01 följande:
    nja men jag ahde finnar som fan när jag var gravid. blossade upp som aldrig förr o jag har aldrig problem annars. denna månaden har jag fått finnar OCH munnsår som jag aldrig annars har :(
    alltså jag har heller aldrig finnar .. men jag menar..på magen ??? alltså vid suddaplexus.... det måste ju varit ett mf då hon sa att hcg va neg ! 
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-06 13:00:39 följande:
    eller tidigt kanske? har du tagit nått test efteråt? om det visar nått nu så borde det vara nått menar jag eller? jo det är konstigt
    men alltså... jag har bim om 8-9 dagar så nje det tror jag inte , tänkte mer om det berodde på "gamla"homoner?? men , det kom idag liksom 
  • sweasmamma
    ELM A skrev 2012-03-06 12:58:27 följande:
    Någon som hade lust att slänga ett öga på mitt test? La in det strax före nio..
    vilken sida?
  • sweasmamma

god morgon ...7 dagar kvar till bim, går in på toa nu och det kommer lite rosa-brun flytning typ..... Obestämd

• sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-03-07 07:20:08 följande:
    Sweasmamma: hade du missfall nyss eller blandar jag i hop dig med någon annan?
    ja alltså dom hittade ju en fostersäck med rest ... det skulle komma ut till nästa mens sa hon , kan det komma tidigare ??
  • sweasmamma
    MrsC74 skrev 2012-03-07 07:25:28 följande:
    . Kroppen kan ju stöta bort det närsomhelst. Jag har förmodligen ett sånt tidigt missfall. Började blöda rejält och fick ont. Efteråt var allt borta så de kunde inte säga med säkerhet vad det var. Men då sa dem att kroppen stöter bort när det vill. Den inväntar inte mens. Så det kan ju vara det. Men om du får väldigt ont så kolla upp det.
    Hoppas det löser sig för dig snart. Tycker du haft en himla massa otur nu.
    Skickar en kram !
    tack !! ja otur kan man lugnt säga =) men det är inget som slår ner mig , vi ska ju ändå ta en paus nu !! men då hon sa att oftast när mensen kommer så följer resterna med ..... 

men tycker ändå allt är lustigt, jag har ju haft äl??? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester