• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-03-07 16:37:02 följande:
    Halloj

va jag dum som tog tid för VUL den 22/3  Är i v 4+2 nu

Vad tror ni????
    nää då är du väl ändå runt v 6... man ser nog inte så mkt men ett litet hjärta och en böna ska dom nog hitta =)
  • sweasmamma
    MissMA skrev 2012-03-07 16:54:34 följande:
    Digitalt mäter 25 =)
    Det står i bruksanvisningen som man får till =) 
    va?????? har ALLTID fått för mig 50!!!
  • sweasmamma

Note: Clearblue publishes the sensitivity of the digital test at 50 mIU/mL, but when questioned on their 800 line, they say 25. e.p.t. Certainty publishes their sensitivity as 50 mIU/mL as wel

jag misstänkte jag hade sett det iaf =)

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-07 17:00:21 följande:
    ja jag e vecka 6+3
    ja 6+3 BORDE du se ett hjärta då hjärtslagen börjar i v 5 , sen kommer du nog få se nån liten godisbit =) myyysigt =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-07 17:11:05 följande:
    jag kollade jag va på vul första gången med william o de va i vecka 6+4 o då såg man hjärtat
    ja men som sagt det brukar man ju kunna se =) hääärligt ,
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-03-07 17:10:25 följande:
    -swe hur mår din tös??
    skit Rynkar på näsan har runt 40-41 i feber hela tiden , fått höstblåsor i mun och på läppen . legat i soffan sen igår , går knappt att flytta henne=( fått bära henne till toa så hon har kissat 2 ggr sen igår kväll!
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-03-07 17:17:20 följande:
    neeiii stackaren har hon så hög feber fortfarande så jobbigt när barn är så sjuk fyy hoppas stenhårt på att hon blir frisk snart minst att feber minskar stackaren du får ge henne kram från migHjärta
    har ni varit hos läkaren???
    nä ringde dr idag , dom sa att det fanns inte mkt att göra, vi ska ringa imorgon om febern inte gått ner. hon har alltså legat på 40-41 sen i SÖNDAGS!!! funderar på att ringa läkarbil nu , då kommer som om ca 4-5 timmar .kolla hennes lungor så det inte är lunginflamation igen =( hon hade det för ett år sen och va likadan 
  • sweasmamma
    wassan skrev 2012-03-07 17:30:12 följande:
    ja ring de är så lata att de säger att de inte finns något att göra i mån var jag i akuten från den sjukhuset till den de jobbar som myror 

ja för att jag har tänkt på henne och ville fråga igår men men
    stackaren när vi vuxna blir sjuka blir vi helt döda KAN INTE TÄNKA MIG HUR HON MÅR NU STACKAREN du får uppdatera  
    så söt du är Hjärta
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-03-07 17:33:33 följande:
    Swea/ jag hade ringt! Man blir så orolig och när de är små ska man alltid kolla det noga, hellre för ofta än att låta det va...
    har ringt 1177 dom ska ringa upp....ska begära en läkarbil
  • sweasmamma
    MissMA skrev 2012-03-07 17:51:12 följande:
    Oj, Då borde det väl inte stå 25 i deras bruksanvisning tycker jag ?!
    man tycker ju det =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester