• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

som sagt nu vill jag bara att resterna ska ut !!! inte ont längre men bara veta att .. ja att det inte kommit ut känns ganska, bläää!!!

jäkla äl test och jäkla mf!!!!!!!!!!!!!!!!!!  nu ska jag gå och ta en cigg och en kaffe !!!!=( 

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-06 08:48:34 följande:
    jag e så nojjig,  men alltså ja törs ringa o be om en vul tid?

EQ85: Förlåt,!!! Ha sett på alla dina test, när va de bim va?
    men dom ser ju inget så tidigt . är det inte bättre att vänta ett par veckor så du får se ett litet pickande hjärta?
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 08:50:33 följande:
    EQ:
    Kanske på de sista. Sen ser jag på RFSU men en skugga så jag vågar inte säga för mkt. Å andra sidan har jag fått HELT blankt på RFSU testa tidigt när jag fick streck på andra test..

Håller tummarna...3 timmar kvar typ

Popcorn:
    Jag förstår det, menar bara att du har ju två ljuvliga att va stolt över
    Haha du måste va den enda jag hört säga att förlossningen var ljuvlig
    jag hade kunnat föda 10 ungar !!älskade min förlossning , dom frågade om jag hade önskemål , jag sa! INTE SNITT !! vill föda vanligt om det går=)
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 08:52:47 följande:
    Swea:
    Förstår om det känns tufft men jag tror nog ändå att du ska ta denna månadens men och låta allt komma ut som eventuellt är där. Om du blivit gravid trots detta så visar det ju sig oavsett
    Försök släppa det lite så det inte blir en stor besvikelse OM det inte är så....
    ja alltså denna månaden blir det ändå inget testande eller dyl, direkt när mensen vatt här ska jag ringa och boka gyn så dom kan se så allt är ute sen paus i 3-4 månader ! ska faktiskt bli ganska skönt =)
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-06 08:53:21 följande:
    jo de vet ja =P men tänkte för o få en tid, att hon ger mig en tid om nån vecka
    ja men då är du runt v 5 ... då ser man bara en fostersäck ju ...förstår dig men tänkte det ger mindre oro om man kan se mer =)
  • sweasmamma

meoow

jag ser men som sagt .... tror nog vi alla fått såna här test ! skulle jag testa med cb i fortsättning så hade jag gjort efter bim 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-06 08:58:58 följande:
    jag e 4+1 alltså 5

men bara så jag får kaske en tid sen, eller bara höra vad hon säger, hon vet ju allt som hänt både då ja hade ma och nu när de blev de här med mf

hon ringer pp 9:20 nu blev ja ju nervös Tungan ute
    jag förstår =) men jag fick vul med dottern då jag hade så ont i magen ... mådde så dåligt när de inte såg ett foster, så fick jag må dåligt i 1 vecka innan nästa !! och ma kan dom inte se så tidigt =) men va beredd på att det inte visar så mkt =) kram 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-06 09:07:06 följande:
    Nä absolt vill ej ha en tid nu, fick göra med william första gången i vecka 7, hon tar ju en tid då hon e säker att se de mesta.

som sagt nu e de ju inte så mkt o se, vill ju dom ska kunna se något, så jag får höra vad hon säger
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-03-06 10:55:32 följande:
    Alexander: jag ser och tycker det ser lovande ut! Visst tog det lång tid innan du fick synligt plus förra grav?

EQ85: väntar med spänning på ditt test och håller tummarna, häftigt om du skulle plussa samma dag som sist!

Jennie: hur mår du och magen? :)

Här är jag i v. 14 och illamåendet börjar äntligen släppa. Var på kub förra veckan å allt såg bra ut! Pigg och glad och väldigt sött liten krabat där inne! Så häftigt vad klara de är tidigt, såg ju verkligen "färdig" ut! Är det ok om jag lägger in bild eller är det någon som tar illa vid sig?
    ja bild!!!
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-03-06 12:13:16 följande:
    Tack snälla ni för era snälla och söta ord! Hjärta Ja det var verkligen lycka att få se den lilla plutten! Nu längtar jag massor efter RUL som inte blir förrens v.20. Längtar så tills efter att "Liten" ska börja göra sig till känna där inne!

Jag hoppas så att ni som fortfarande väntar snart får era efterlängtade plus!! Vi kanske borde ha en fortsättningstråd på denna för de härifrån som plussat och vill fortsätta följas åt?
    fina bebisen Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester