-
ja absolut , det va 12 min kö.. nu har det gått 20 min ....wassan skrev 2012-03-07 17:55:31 följande:skönt du får uppdatera??
-
lämnade nrwassan skrev 2012-03-07 18:01:41 följande:ja uff de är långt lämna du nummer eller väntar du??
-
dottern.. 40-41 i feber, haft sen i söndags och idag är hon sååå häning, ska ringa läkarbil
-
Gummsan skrev 2012-03-07 18:13:22 följande:Jennie: Japp det fladdrade på fint
-
tack .. hoppas det !! rädd att det ska vara lunginflamation igen , jag ringer 1177 ..IGEN så får vi se vad dom säger ..lillabambi skrev 2012-03-07 18:15:48 följande:nej men usch då hoppas det går bra för dej/er och att hon snart mår bra!
-
dom tyckte ju akuten !! läkarbilden tar mellan 4-8 timmar!! äh j'kla sjukvård! ska man behöva ge sig iväg med en sjuk stackare i massa väntrum och skit???
-
jag tror att jag absolut hade fått underkänt hos optikern iaf , för jag har extra streck i ögonen
-
heja sjukvården i skåne..woohooo....
-
ja jag vill gärna se... beklagar =(karamellflickan skrev 2012-03-07 19:17:07 följande:Hejsan! Med tanke på allt testande här i tråden så är ni kanske intresserade av hur starkt streck testlagrets stickor visar när hCG ligger på 24? Jag har fått mf och för att säkerställa att det inte är utomkveds har jag fått ta blodprov för att se att hCG sänks. Dagens prov låg på just 24 IU/L och gravtestet tog jag några timmar senare. Om intresse finns så kan jag lägga in det senare ikväll när jag har tillgång till datorn. Eller om någon vill offra sig så kan jag maila bilder till denne?
-
god morgon flickor. dottern mår bättre idag jag har sjuk mensvärk men inget som kommit igång än !bara den flytningen igår sen inget mer... men som sagt det kommer säkert ut när mensen kommer om en vecka=)
alex:det uppbrutna, så ser alla ut ,3 streck men tydligen ska 2 streck vara jättestarka...men som sagt det kan ju vara för tidigt
gummsan .när är nästa ul??hoppas båda hänger kvar .