• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-03-09 09:12:43 följande:
    Nu är vi klara! En bebis är det som sprattlade runt V10+3
    mysigt Hjärta
  • sweasmamma

känns som mensen ska komma när som... men det gör den inte .. det liksom bubblar i underlivet när jag kissar ? samt mensvärk som tusan av och till 

• sweasmamma
    hanu01s skrev 2012-03-09 11:09:13 följande:
    swea: är inte "tömning" på gång... visst hade du en mf?
    Jag hade värsta dagen i mitt liv igår, med smärta som inte går att beskriva... kom ingen blod på flera timmar....
    men annars kan det väl vara första mensen som är  p.g, som gör lite mer ont???
    hoppas att det går över snabbt{#emotions_dlg.flower}
    jo alltså jag tänkte också det , att det ska komma ut nu liksom men .. jag hade en brun flytning , slemmig för 2-3 dagar sen men inget efter det .. man vill ju liksom bara det ska ut nu så jag kan gå på efterkontroll sen bara börja leva igen !! alltså , jag tränar men ska börja på självförsvarskurs nu när min man går på mma
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 11:24:19 följande:
    Swea.. Jag vet att du hatar att vänta men jag tror nog att du bara ska släppa alla analyser nu och bara låta kroppen sköta sitt. Att tänka för mkt skapar ju negativ stress som faktiskt kan yttra sig fysiskt med det vet vi ju... Ta hand om dig nu! Hjärta
    mmm jag vet !!! men klart man bara vill att det ska ske asap !!

jag analyserar liksom inte utan jag mer ventilerar av mig =) och faktum är att jag tänker la inte så mkt på det utan bara att jag vill ha det gjort nu så man kan liksom gå vidare !Skrattande 

HjärtaHjärta 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 11:47:32 följande:
    Okej då är jag med.. Klart du ska ut med det, därför vi finns här {#emotions_dlg.flower}
    ja precis =) skönt att ventilera lite, maken är lite svår att prata med , han förstår inte riktigt plus att han blev ju också ledsen såklart !

min bästa tjejkompis vill jag inte prata med nu , hon är höggravid och jag vill inte hon ska oroa sig för mig samt att dom har mkt på g just nu så jag vill mest stötta henne och jag ser det som mitt problem är såå litet jämfört med hennes 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-09 11:52:55 följande:
    Men det är nog allmänt så med killar, likadant här... De inser fakta och sen vänds det blad medan vi tjejer gärna ska vända på saker och vill PRATA om det.. Gillar att vi är såna i och för sig...Det är därför vi behöver varandra med eftersom våra där hemma är på en annan planet när det gäller just "analysera och ventilera"... Sen är jag helt enig med dig gällande ens vänner IRL.. Mycket skönare av många anledningar att prata med likasinnade som förstår vart man är i sina tankar osv... Hjärta
    precis ...därför är det så skönt här!
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-03-09 11:53:25 följande:
    Jo jag ser. Ska väll låta bli. Är bara så jävla desperat. :(

Tar det sig inte om några månader nu så kontaktar jag gyn....
    hur länge har ni försökt
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-03-09 12:01:51 följande:
    Har försökt sen augusti så det är väll kanske inte så länge egentligen. Hade gärna börjat tidigare dock men fick inte tillbaks mensen fören i juli.
    vi har också försökt sen juli/augusti .. nu när jag va på kk sa jag att vui försökt sen dess och hon sa, det är inte så länge egentligen .. vanligtvis tar det mellan 7-12 mån att bli gravid ... man ska inte tänka hur snabbt det gick innan osv ...
  • sweasmamma
    lottapottan skrev 2012-03-09 12:36:45 följande:

Nu lyckades jag ladda upp. Spökstreck eller vad?
    grattis 
  • sweasmamma
    Loouiiisee skrev 2012-03-09 13:25:02 följande:
    Ja jo jag vet men ville bara testa ändå :P
    Kan man ha äl två gånger på en månad? 
    Japp vi får se vad som blir den här månanden.
    Ingen mens och inget plus men mensvärk sen en vecka tillbaka drygt.... suck  
    äl test kan reagera på grav .. men också på intågande mens ...såå svårt att veta , men hoppas ju såklart på det förstnämda 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester