• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-10 09:45:43 följande:
    Jag skickade och klagade på rfsu äl test som blev helt bruna för några månader sedan och fick nya skickade till mig. Tänkte att jag skulle testa om känningarna stämde med ÄL sekret igår tog EN sticka och kolla Tungan ute
    Jag kan verkligen lita på signalerna, däremot kan man ju aldrig vara säker på att det verkligen är ett ägg som släpper!!

ooohhhh NICE!!!
  • sweasmamma
    Sömntutan skrev 2012-03-10 10:40:28 följande:
    Tack så mycket!
    Såg att ni andra presenterar er så jag gör det jag också.

Jag är snart 31 år  och min man är 37. Vi har varit ett par sedan 2002 och gifte oss 2006. Vi fick vår första son på våran årsdag 2003 och vår andra pojk 2005.
    Min man har äntligen blivit kompis med idén att skaffa ett litet syskon till våra pojkar och vi började vår verkstad i går..
    lycka till =)
  • sweasmamma
    Sömntutan skrev 2012-03-10 10:40:28 följande:
    Tack så mycket!
    Såg att ni andra presenterar er så jag gör det jag också.

Jag är snart 31 år  och min man är 37. Vi har varit ett par sedan 2002 och gifte oss 2006. Vi fick vår första son på våran årsdag 2003 och vår andra pojk 2005.
    Min man har äntligen blivit kompis med idén att skaffa ett litet syskon till våra pojkar och vi började vår verkstad i går..
    jag 30 min man 30, dotter född 08, försökt med syskon i 9 mån..fick nyss mf som inte stötts ut än så vi väntar på dert nu 
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-10 10:59:34 följande:
    Hej hej tjejer, hur e de med er?? har ej lämnat er, ä nte så aktiv i helgen, har sambons syskon här på besök så därför blir det en massa annat =)
    hej hur går det för dig ???
  • sweasmamma
    Sömntutan skrev 2012-03-10 10:57:28 följande:
    Tackar!

Låter inge roligt Gråter. Hoppas att allt går fort och att du snart är på G igen.

Haha, ja han har varit lite avig när det gäller en till länge. Men förra veckan kom han självmant och frågade om vi skulle göra bebis Skrattande. Tror ni jag blev lycklig eller?!
    De andra barnen har blivit till snabbt. Första barnet på andra försöket och andra barnet på första försöket. Men då hade man ju mer koll på ägglossning eftersom jag hade mens regelbundet. Nu har jag som sagt ingen koll alls och sen har man ju blivit äldre också. Vem vet, man kanske inte kan få fler.
    japp inge roligt ,visste dock inte att jag va gravid, hade fått ett svagt pos på bim-7 sen fullt utslag på äl test och hade bara haft mens i 1 dag så in på kk för magont och där såg dom att det va en fostersäck med rest i , vi har bestämt oss för att ta en paus men vi kör nog 1 månad till sen paus på 2-4 månader och bara koncentrera oss på annat =)
  • sweasmamma

nu kom liiiite rödrosa slemmigt på pappret , inget mer än så ..... kanske mf vill ut snart ????

• sweasmamma

lillis.. jag ser ju nåt, är det taget inom tiden för det ser nästan utr som en skugga, ingen färg?? hoppas det är riktigt =)

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 15:17:31 följande:
    Tack.. Ja jag ligger i soffan och ler nu. Jättenöjd Glad
    det va sjukt fint !!!!så nöjd ska du vara =)
  • sweasmamma

jaha, jag blev lite bortglömd bland alla andraSkrattande
    någon som haft så , att mf börjar som det gjort med mig?? alltså för ett par dagar sen brun flytning och idag en rosaröd liiiten slemmig flytning 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester