• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-03-23 18:02:21 följande:

ser jag i syne, hjälp mig nån

Jag ser något svagt, men så har det sett ut på många av dina tester nu. Jag har ju också fått svaga skuggor flera gånger men är inte gravid än. Så jag vet inte vad jag ska tro.

kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Miss öland, grattis!!!

Slemmis, åhhh vad spännande, hoppas hoppas!!

Angie kom igen jag vill sova :)

Mini, bamsekram till dig, vet hur det känns :(

Själv längtar jag till äl så man kan börja plåga sig själv igen, knäpp man är. Bara dag 8 idag, men tiden går trots allt ganska fort.             

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Puffmajs skrev 2012-03-30 15:10:22 följande:

" target="_blank">

varsågoda, man får skratta, ursäkta mitt fula face. trött och stressad. Puusss!

Hahahaha, tack! Har hållt på i flera dagar nu för att läsa ikapp men bara hittat tjafs och ledsamheter. Tack för detta!!
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-10 15:46:42 följande:
    nu är man igång "på riktigt" då..... ultraljud för att kolla till äggskörden på fredag, och fortsätter jag följa samma "mall" som förra gången (vilket jag gjort hittills) så blir det äggplock på måndag och insättning (så vida det inte blir skit av allt) av embryo på onsdag...........

Åh vad spännande, tycker verkligen det är er tur nu!!
  • kanske 4a

Kan väl bjuda er på mitt test från i morse, jag trodde jag var på äl +7 men det är nog bara äl +6. Men jag hade redan tagit testet när jag kom på det  :) Så här kommer bilden, tagen inom tiden men det är en grop längst ner på testet där strecket ska vara.

• kanske 4a

Zelmilainen skrev 2012-04-10 19:07:45 följande:
    jo, den ser ja me, men mena att ja tycker mig se nåt hela vögen...

sweasmamma skrev 2012-04-10 19:10:17 följande:
    jaha..det ser ju inte jag men HOPPAS ju såklart =) 

Söta ni är!! Men jag är bara äl +6 idag, så jag låtsas som att det regnar *visslar*

*viskar* jag ser också något men det syns inte när det har torkat. Då är det flera fläckar på testet istället.

Glad   

• kanske 4a
    Mini Léonie skrev 2012-04-10 19:33:07 följande:
    ÄL+6 är bra mkt bättre än ÄL+1 :)
    haha absolut. Men inte ens jag skulle testa på äl +1 :) Jag trodde ju jag var på äl +7 i morse, annars hade inte jag testat heller. Men i morgon kommer ett nytt :)
  • kanske 4a

Här är dages test, äl +7.

• kanske 4a
    EQ85 skrev 2012-04-11 10:24:09 följande:

Tack för trixet, det här kan ju bli spännande :) Men som sagt, jag har fått sådana streck tidigare och det har inte varit något. Men jag lever på hoppet, ny bild i morgon :)
  • kanske 4a

Knasten: Du och jag har samma BIM  17:e och jag är också äl +9 idag och fick skitblankt test i morse. Jag är sååå less på detta, vill bara gråta. Gråter

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester