• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alltså, jag skulle ju inte ta ett test idag.. Men lix förbannat gjorde jag det -.- 

Någon som ser eller vill trixa?

• Helenmedh
    Shandi skrev 2012-03-22 15:25:59 följande:
    tycker mig ana ändå. OM det inte är fogen i kaklet...? tror dock inte det.
    Ja bilden blev en aning kass med fogen men det var inte den för när jag flyttade testet såvar strecket ändå där.. T
  • Helenmedh
    Shandi skrev 2012-03-22 15:40:50 följande:
    Ja ett gult streck har du iaf =)

Hahha yeeey! ;) 

Nej men ska ta ett nytt.. TYp imorgon.. Eller ikväll ;) 
  • Helenmedh
    Shandi skrev 2012-03-22 15:50:16 följande:
    om jag känner dig rätt, lär det bli senast om ett par timmar :P ;)
    Sitter och funderar på NU haha.. Nej men seriöst.. Såg läkaren äl den 12:e och jag fick positivt ältest den 16:e så kanske det släppte omkring den 16:e? Känns ganska förvirrande och meningslöst att testa :P 
  • Helenmedh

Vad bra att allt var bra swea!

Började fundera på en sak tjejer.. Vi säger att ägglossningen kom senare än vanligt denna månad, har jag bim senare också då eller? Vet inte om jag ska räkna bim den 27:e eller den 31:a...

• Helenmedh

Hoppas: tack! Jag har 28 dagar. Men nu vet jag inte riktigt efter mf, antar att det är samma.. Läkaren såg äl den 12:e men testen visade ju den 15/16:e, och lägger man då på 1-2 dagar så borde ju bim vara typ 30-31 ?

• Helenmedh

Hoppas : brukar vara 14 dagar :)

Slemmis: ja jag har ingen aning jag, hon sa att jag hade äl och då frågade jag när ungefär och fick till svar NU.. Men ja, vi pippade på hela veckan :P

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester