Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Angie ja det är väl 6 eller 7 dagar kvar :P
Angie ja det är väl 6 eller 7 dagar kvar :P
Ser jag i syne?!
Slemtorsk: Men hur kan det vara möjligt?! Haha jag fattar ju att det är möjligt men det har ju tagit sån tid och efter mf trodde jag aldrig att det skulle gå! Kan det vara spök?
Förra gången jag var gravid hade jag massor med flytningar så det är nog ett bra tecken!
Mini: Åh fy f****n! Hahaha. Jag är helt skakis..
Är det inte spök då? Eller ja, det är ju svårt att svara på men ja.. :P
Men gud... Känner mig alldeles svimfärdig.. Trodde inte på denna månad alls.. Låg i sängen i lördags och skrek och grät äver missfallet, var så himla ledsen.. Men nu, ja vafasen! Haha nej jag tror inte jag vågar tro det än..
Åh jag vill berätta för maken men vill att drt blir starkare först för han brukar aldrig se nåt -,-
Men han kommer märka, han tycker till och med att jag verkar skum på sms :P vad tycker ni? Berätta eller vänta några dagar?
Haha ja kag kan nog inte hålla mig :P men han blev så ledsen när vi fick missfall.. Vill inte vara med om det igen. Mardröm..
Men känner jag mig själv rätt kommer jag kasta mig kring hans hals när han kommer hem och berätta :P
Lillabambi: ja jag tror det:P bild finns 2-3 sidor bak om du vill kika och säga vad du tror :D
Har inte vågat berätta för maken men oj vad han undrar vad det är med mig! Haha