• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 14:33:02 följande:
    Om vi släpper tjafset nu då..nån som varit med om det jag beskrev för ngr inlägg sedan?
    letade just efter ditt inlägg men massa grux ivägen, :), jo jag, men det har varit senare i graviditeten, så jag vet inte vad det betyder för din del, ville oxå tala om att jag är så grymt nyfiken på hur ditt testande utvecklas, ingen mens än va? och om jag inte minns fel var väl bim senast i går för dig?
  • Hallonbilar
    MaBinta skrev 2012-03-30 17:53:05 följande:
    Jag har mycket funderingar nu, skulle verkligen behöva lite hjälp i mitt analyserande och få veta om jag är gravid eller ej tills nästa helg då jag ska gifta mig.
    blir det negativt mellan och sen positivt låter det ju inte som missfallet, hormonet ska ju gå neråt och neråt, inte flacka fram och tillbaks :)
  • Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 19:24:33 följande:
    Mitt test är fotat... men jag får inte till bilderna......DET ÄR ETT STRECK DÄR!?!?!? svagt som fan men där....underligt som tusan... fattar NADA....borde inte ett streck vid det här laget vara lysande rött???
    nämen!!!!!!!!! och nej alla får inte superstarka direkt, men herregud, posta, posta!!!!!
  • Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 19:36:58 följande:
    ååå gubbens bild blev väääldigt ljus o blank i datorn mot i telefonen men det ÄR rosa...!?!?! fast jag hade ju ett svagt rosa den 24:e också men inte alls så här ... detta är det starkaste vi har haft inom tiden så att säga......

mannens bild..

ser ju!!!!!
  • Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 22:09:29 följande:
    Nyss trodde jag att mensen kom....rusade på dass....men icke, flytning bara. Vet inte nar jag ska ta det digitala nu ....finns ju en xhans att jag är gravid men hormonhalten är ju helt klart låg Isf.....hur gor jag?
    lyssna inte på mig!!!!! men testa!!!!! håll dig ett par timmar bara...nej! sa ju lyssna inte på mig, ta det i morgon bitti <3
  • Hallonbilar
    Mamma060812 skrev 2012-03-31 15:28:45 följande:
    Du är ju inte klok Mini !!! Dig ska man vara rädd för förstår jag
    angie91 skrev 2012-03-31 15:22:29 följande:
    Men gud!!!
    du går in i känsliga rummet o röjer hennes id när hon är anonym! de e inte okej!
    hon har rätt att uttrycka att hon känner sig kränkt! o du har int rätt att säga att hon har en diagnos..
    o du bestämmer inte att hon ska dra härifrån!! ja ser inte att du ärt admin på denna sida eller i denna tråd eller forum!

slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-31 15:17:29 följande:
    Eftersom MiniLeonie har outat mig i en tråd där jag skriver anonymt väljer jag nu att avlägsna mig från denna tråden och kanske till och med från FL, det var väl kanske den unga damens mål och jag låter henne vinna.

Det är sällan jag använder ordet KRÄNKT men jag känner mig jävligt kränkt av Leonies beteenden, jag har verkligen försökt att se personen bakom allt tjafs och det har inte gått så bra. Men att gå in i en tråd i KR och inte bara tilltala mig vid mitt nickname öppet utan också hänvisa hit där jag skriver mer öppet än jag gör som anonym...

FY FAN säger jag....och så skriver du här inne sockersött och sirapsdrypande riktat till mig... det är inte ofta jag använder dessa ord Leonie, men du är en riktig Fitta vet du det...en falsk jävel.

tack och adjö
  • Hallonbilar

tänker dra jag med, en ny tråd på gång för oss som inte är bekväma här kommer skapas inom snarast, privat, så man får ansöka :) Har manat på angie att skapa en :P Hjärta

• Hallonbilar
    Hoppas 2012 skrev 2012-03-31 17:58:38 följande:
    Konstigt många här i tråden sa de var stöttande o hjälper andra o sen bara drar :)

Då får vi som är kvar här skapa oss ny atmosfär :)
    ja, jag undrar varför? kanske de tröttnade på att bli påhoppade, outade och den dåliga stämningen vissa skapade och valde att gå vidare där man faktiskt fokuserar på testande och stöd? Var iaf varför jag gick :) Fast jag uppenbarligen såg detta inlägg XD
  • Hallonbilar

Blir så jäkla ledsen på min jäkla kropp :/
    plussade, tom med digital, allt var finemang, fast mina omständigheter inte var de bästa :/ eftersom vi försökt länge så fortsatte jag ju testa, fick efter några dagar svagare och svagare, blev då rädd och slutade testa, helt idiotiskt antagligen, Började blöda brunt och lite först, sen massa massa, testade då igen efter ngn dag, toknegativt! pratade då med bm och kunde vara massa saker, men det lät ju inte bra, visst det fattar ju jag med, fortsatt få negativt i ett par dagar och gav helt enkelt upp det där och insåg att , ja det var kört :/

nu mår jag illa och ont i boobsen, så självklart testar jag, som den patetiska lilla testhora jag är :( och visst 3 svaga tester i rad nu :/ vad är det för fel på mig?? blir så ledsen!!! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester