• Hallonbilar

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-03-30 10:06:36 följande:
    hallonbilar!! hur är det ?? hur går det med graviditeten ?
    ska till bm nästa vecka och sen vul, har fått svagare och svagare tester men ingen blödning :/, du då, allt bra med dig? 
  • Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 10:12:55 följande:
    när man är inne på andra -tredje försöket är det nog svårt att sätta sig in hur man funkar, tänker och funderar när man försökt i 1,2 eller flera år. Sen spelar säkert åldern in också,en yngre människa tenderar att hävda sig med otrevligheter och oönskade kommentarer, man mognar, man lär sig.

Tack för supporten men nu lämnar vi det tycker jag.

Hur går det för dig Hallon?
    inte så värst bra, misstänker jag iaf, testar ju svagare och svagare till slut slutade jag testa, är eg jätterädd men blöder ju inte, fast jag vet att det är ju ingen garanti heller :/ har tid nästa vecka för vul och bm, är ju fortfarande tidigt, så bm rekommenderade att vänta :/ 
  • Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 10:23:44 följande:
    men inte är det för tidigt för att se något på Vul nu...vilken vecka skulle du vara i?
    men vad konstigt mitt tangentbort låter mig inte skriva siffror, och ja haha jag har inte låst sifferknappsatsen XD
    men är i sex plus fyra nästa vecka när jag har tid, 
  • Hallonbilar
    Choccolat skrev 2012-03-30 10:27:31 följande:
    Detta är då tråden som växlar något otroligt i "humör".. Underbar lycka och onödiga skittråkiga tjafs!

Leonie, jag har stöttat dig, uppmuntrat dig och tyckt att du uttryckt dig mycket trevligare ett tag, vare sig du har sagt saker folk vill eller inte vill höra.

Jag är så förbannat trött på att komma in i den här tråden för att läsa om påhopp inlindade i ärlighetsslöjan, tjafs och annat skit! Det är ju för fan ingen slump att just du hamnar i dessa tjafs hela tiden.. Gummsan, Sweas, Fidelis, Slemmis, Popcorn och många fler har gång på gång tagit illa upp av dina inlägg. Jag skriver inte heller alltid vad folk vill höra men inte ser du mig tjafsa vidare och vidhålla min "ärlighet" som att det vore det käraste i livet! Jag säger inte att du är ond, men om man finner sig i samma situation om och om och om och om igen så måste man väl börja tänka tanken att man själv kanske gör något som andra inte uppskattar!

Bläää för alla era tjafs!

Grattis till plus och trevlig helg!      
  • Hallonbilar
    Anni Me skrev 2012-03-30 11:38:49 följande:
    ingen jätte bra bild, men ser ni strecket?? 

har ett par dagar kvar till bim så nu hoppas vi det blir starkare och starkare :)
    ser! 
  • Hallonbilar
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 11:57:08 följande:
    Jag saknar dig hela tiden när du är borta, men jag kanske är dålig på att skriva det???

Du är ett superstöd för oss testnördar och jag älskar när du trixar med mina och andras tester, även om det inte gör testen positiva så är det jättekul att se.

Förstår att du mår dåligt av stämningen det gör jag också även om jag är del av den i mångt och mycket. Jag kan bara inte med att sitta o titta när någon klampar in som en elefant i en porslinsbutik i människors liv utan att veta deras historia och detta med att skaffa barn är känsligt för väldigt många av oss. Som du säger visst ska man vara ärlig, men det är inte alltid svaren är efterfrågade och bara för att jag VET en sak så måste jag inte klistra fast den sanningen i pannan på någon annan som verkligen vill leva på hoppet...

Men allt det där vet du ju, och jag ska försöka sluta strida med väderkvarnar om du bara stannar
    håller med här jag, och säger detsamma, klart du ska stanna raring <3
  • Hallonbilar
    linnsi skrev 2012-03-30 11:55:30 följande:
    Har alltid älskat denna tråd. Men nu tänker jag aldrig mer läsa ett enda inlägg här. Tyckte tråden fick en dålig vändning när "ärliga" mini kom in i bilden och stär sig och tjaffsar med någon på varenda sida man ser nästan. Man MÅSTE inte börja tjaffsa så fort man inte håller med någon. Man kan ge fan i att skriva alls då. Här i tråden ser det väldigt illa ut! Orkar inte med det längre och efter detta inlägg blir det nog ett jävla liv. Så nu lämnar jag er och håller tummarnå tår för massor av pluss!
  • Hallonbilar

vill poängtera att jag håller med om inlägget jag citerade men inte att det bara är mini, tycker det är ofta det tjafsas och åsikter sprids otrevligt ibland fast man kan vara taktfull, synd på en sådan bra tråd :(

• Hallonbilar
    Mini Léonie skrev 2012-03-30 13:15:25 följande:
    Angie nu måste jag bara fråga. Ett barn i den sitsen du är i nu? Hur ser du på det? Nu frågar jag som sagt
    sitsen hon är i nu? antyder du här att man är sämre förälder för man har en psykisk sjukdom? Jag ska tala om för dig att snällare, omtänksammare person än angie kan man inte hitta, har pratat med henne länge nu och ingenstans har jag fått uppfattningen att hon skulle bli en dålig mamma för hon har borderline, hon har ju sökt hjälp hon har team mm omkring sig, så nu förstår jag inte...hur ser du på det? Nu frågar JAG som sagt :-*

måste du bara leta upp saker du kan skriva provocerande inlägg om? Verkar ju inte bättre, om och om igen ser man hur du och dina totala sanningar drabbar människor, människor som inte ens bett om din åsikt. vad får du ut av att ständigt klanka ner på människor? Kanske du har en psykisk sjukdom?kanske en besserwisser? Är som i skolan, mobbare finns det gott om!

och angie, jag har en psykisk *sjukdom* med, har aspergers, och jag har inga problem med mitt föräldraskap, aldrig fått kommentarer eller *stöd*hjälp i mitt föräldraskap, man är aldrig sin diagnos, glöm inte det <3 Lämna inte tråden, säger det till alla som lämnat eller funderar på det, ignorera ist, tänker Jag göra hädanefter, tänker inte slösa tid eller energi på ...energitjuvar :) Sista jag säger om detta tjafs, orkar fan inte bry mig, fick mina barn i dag och ska bara mysa och umgås <3
    jag tror du kommer bli en underbar mamma <3 

ha det gott alla och trevlig helg :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester