Mini Léonie skrev 2012-03-30 13:15:25 följande:
Angie nu måste jag bara fråga. Ett barn i den sitsen du är i nu? Hur ser du på det? Nu frågar jag som sagt
sitsen hon är i nu? antyder du här att man är sämre förälder för man har en psykisk sjukdom? Jag ska tala om för dig att snällare, omtänksammare person än angie kan man inte hitta, har pratat med henne länge nu och ingenstans har jag fått uppfattningen att hon skulle bli en dålig mamma för hon har borderline, hon har ju sökt hjälp hon har team mm omkring sig, så nu förstår jag inte...hur ser du på det? Nu frågar JAG som sagt :-*
måste du bara leta upp saker du kan skriva provocerande inlägg om? Verkar ju inte bättre, om och om igen ser man hur du och dina totala sanningar drabbar människor, människor som inte ens bett om din åsikt. vad får du ut av att ständigt klanka ner på människor? Kanske du har en psykisk sjukdom?kanske en besserwisser? Är som i skolan, mobbare finns det gott om!
och angie, jag har en psykisk *sjukdom* med, har aspergers, och jag har inga problem med mitt föräldraskap, aldrig fått kommentarer eller *stöd*hjälp i mitt föräldraskap, man är aldrig sin diagnos, glöm inte det <3 Lämna inte tråden, säger det till alla som lämnat eller funderar på det, ignorera ist, tänker Jag göra hädanefter, tänker inte slösa tid eller energi på ...energitjuvar :) Sista jag säger om detta tjafs, orkar fan inte bry mig, fick mina barn i dag och ska bara mysa och umgås <3
jag tror du kommer bli en underbar mamma <3
ha det gott alla och trevlig helg :)