• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lizza85 skrev 2020-04-20 23:45:45 följande:

Måste bara fråga. Om man använder ett filter över ett test för att det ska synas på bild. Är det svagt positivt då eller bedyder det att det är negativt?

Tycker det går att redigera fram streck på de flesta negativa test, så jag skulle definitivt säga negativt.
  • Daphodil
    Langdskidor skrev 2020-04-21 19:20:14 följande:

Är idag på äl+13. Tog nu med kvällsurin, är detta bra för äl+13?? Jag tror det är bra men blir osäker många har streck som är lila starka vid äl+13? Ska testa igen imorgon med morgonurin, så nervös för mf... borde försöka sluta testa och försöka slappna av?? Tips att sluta testa gravtest hela tiden? /orolig

Jättefint, du kan vara nöjd. Jag har testat sådär starkt/svagt 1-2 veckor efter BIM, och det har gått bra.
  • Daphodil
    Mamitaabell skrev 2020-04-22 16:32:35 följande:

Ingen som vill hjälpa mig att tolka? Känns så jobbigt att inte veta :(

Jag tycker tyvärr att det ser negativt ut
  • Daphodil
    Barnsligamor skrev 2020-04-22 14:32:24 följande:

Är dessa inte för svagt för att vara pluss ?

Ser fint ut!
  • Daphodil
    SailorMoonshine skrev 2020-04-26 17:03:21 följande:

Jag är bara äl+10 men tydligen testoman som inte kan vänta till bim.. testat med rfsu-stickorna, igår fick jag spökstreck och imorse också. Nu på eftermiddagen tog jag ett till och nu är det starkare men ändå svagt så man blir knäpp haha. Jag har dock aldrig innan ens fått spökstreck på rfsu-stickor.. men har väldigt lite erfarenhet av sånt här då jag gjorde mina första test nånsin förra månaden.. slänger med en bild från eftermiddagens test. Och nej det är ingen idé att nån försöker läxa upp mig och mana mig att vänta till bim. Blir nog test varje dag nu haha

Positivt!
  • Daphodil
    gul87 skrev 2020-04-27 20:08:45 följande:

Äl +9 RFSU testatidigt, vad tror ni?

Jag tror positivt
  • Daphodil
    AmandaVictoria skrev 2020-04-30 15:30:22 följande:

Vad tror ni? :) Är illamående från och till varje dag, ont i äggstockarna samt haft halsbränna vissa kvällar.

Är i BIM +2 och gjorde testet vid kl 8 (hade dock varit uppe å kissat vid 5)..

Svårt att avgöra. ????

Nej, solklart plus!
  • Daphodil
    j1990 skrev 2020-05-07 07:05:41 följande:

Syns inte tillräckligt för att jag ska känna mig helt säkert. Är rädd att de är ett spökstreck och att jag ska bli lurad och besviken. Vad tror ni?

Positivt!
  • Daphodil
    Izzul skrev 2020-05-07 10:03:48 följande:

Hej,

Ser någon det jag ser?

Tyvärr inte. Hoppas att det du ser blir tydligare!
  • Daphodil
    kristina27 skrev 2020-05-07 16:49:41 följande:

Vad tror ni om detta? Bim +2-3

Ser tyvärr negativt ut.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester