• Daphodil

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Millacamilla skrev 2020-04-01 19:05:59 följande:

Jag tror att man inte ser bilderna för det är för många i denna grupp. Ska vi skapa en ny?

Nej, det gäller hela familjeliv, har inget med tråden att göra.
  • Daphodil
    Sweetheart2017 skrev 2020-04-01 21:09:47 följande:

Svagt plus eller spökstreck?

Garanterat plus!
  • Daphodil
    Videungen skrev 2020-04-02 10:47:07 följande:

Hej på er, skrev här igår och frågade om ngt såg ett till streck på denna (bim-2 ev bim):

Jag tycker mig se ngt. Men tog senare på dagen ett digitalt test som visade "inte gravid". Ngn som fått svagt pluss o sedan neg på digitalt? Har fortfarande inte fått min mens...

Detta ser tyvärr negativt ut
  • Daphodil
    Majson skrev 2020-04-02 13:32:58 följande:

Fått plus tre dagar irad, svaga men absolut plus. Men misstänker att jag fått missfall för fick mensvärk och började blöda strax efter första plusset, och strecken har inte blivit starkare. Ni med erfarenhet: hur vet man? Är det bara att vänta och fortsätta testa? Känner att det drar i "tjejmagen" till och från.

Streck som inte blir starkare är i min erfarenhet ett dåligt tecken tyvärr. Men ge det några dagar och testa igen!
  • Daphodil
    Majson skrev 2020-04-02 15:57:47 följande:

Ja, förstår ju detta... testar i helgen igen. Hur "snabbt" brukar man se ökning? (Första gången jag plussar)

Tycker du bör se en ökning på åtminstone tre dagar. Lägg gärna ut bild här för jämförelse!
  • Daphodil
    Millacamilla skrev 2020-04-02 23:12:13 följande:

Detta är sjukt! Testa i morse helt blankt nu detta. Ska kolla i morgon igen .

Vad mystiskt. Detta test är tydligt positivt, men om du fick ett blankt samma dag blir man fundersam. Ja, testa imorgon igen. Om nästa är blankt (vilket jag håller tummarna för att det inte är, givetvis) tycker jag verkligen att du ska klaga till leverantören.
  • Daphodil
    Tigu skrev 2020-04-11 10:12:00 följande:

Kan ni kika på mina test bara snabbt? Igår kunde jag inte se strecket om jag inte tog av överdelen eller vad man ska säga men idag ser jag svagt även om det är på men om man tar av tycker jag mig se de tydligare idag ön igår. (Hoppas inte FL drar ner allt för mycket på kvaliteten..)

Jag ser och tycker det ser klart misstänkt ut! Gissar tidigt plus
  • Daphodil
    Elio3 skrev 2020-04-11 17:48:03 följande:

Hej hjälp! Tog det här testet nyss. Är apoteket hjärtats test. Är det spök?! Positivt?! Bim+2.

Positivt!
  • Daphodil
    Seniorita skrev 2020-04-12 15:08:58 följande:

Så svårt att få på bild. Är det ett spökstreck?

Skulle tro det tyvärr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester