Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser något. Haft mensvärk 2 dagar ingen mens.
Någon som ser något. Haft mensvärk 2 dagar ingen mens.
Någon som ser något? Jag ser en svag skugga men det kanske är spök. Är på äl+8/9 idag.
Ena är ett sönderrivet CD. (Jag vet att jag är desperat)
Hej!
Hur långt efter äl har ni tagit det tidigaste gravtestet och fått positivt? Vill testa så gärna och kan ana något svagt men inget jag vågar lita på.
Hade Jag älskar dig i fredags. Bim om en vecka.
[quote=80221365][quote-nick]nadir skrev 2020-02-12 08:34:23 följande:[/quote-nick][/quote]
Detta tror jag på!
Tycker mig se något på bilden ena sekunden men inte i nästa sekund när ja kollar igen. Har Bim idag, men ännu ingen mens. Kan vara så att ÄL skett nån dag senare också än vad jag trott. Är de nån som skymtar nåt eller e det helt blankt?
När blev era sträck lika starka som kontrollsträcket? Själv ser jag mig ingen ökning när jag jämför idag och i förrgår respektive igår. Nu är det ruvardag 9 men en blastocyst. Alltså typ BIM kan man säga.
Och här i intorkat tillstånd
BIM -1 eller 2. Jag kan se två streck, men oklart om det är ett riktigt streck eller spök..
Vad tror ni?
Någon som ser?! Eller har jag testögon? Äl+ 10. Kom direkt.
Okej jag behöver hjälp! Igår neg gravtest både digital och testlagret. Drömde inatt att jag plussade på 30 test. Testade imorse och inget syntes i början. Kom tillbaka till badrummet efter 30 min och ett svagt streck syntes. Vet att man inte ska läsa av testet då men blev så konfunderad. Vad tror ni? Färgrester? Är bara äl +9