Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tog nytt ikväll. Blankt. Detta hände även i januari. Men vi får se. Mens på onsdag annars :)
Tog nytt ikväll. Blankt. Detta hände även i januari. Men vi får se. Mens på onsdag annars :)
VA? Vad betyder detta? ?Ultra tripple Negative? eller... eftersom strecket syns men är vitt? Hahaha...
Mensen är 4 dagar försenad. Annars kommer den alltid på sekunden samma dag varje månad känns det som.
Innan mens är mina bröst alltid på gränsen till att spricka, har mensvärk i ryggen och magen etc. Denna månad: Nada. Absolut ingenting. Och nu ett sådant test med morgonurin? What?
Bifogar en oredigerad samt en inverterad bild.
Hoppas någon har fått sånt här resultat tidigare och vet vad det kan betyda...
Jag tippar på neg.
7 dagar efter bim..Neg på Graviditetskollens stickor.
Dagens test vad säger ni om det ? Kram
Tog ett nytt nyss (inte bra att vara hemma sjuk när det är festdags) och då såg det ut såhär.. kan räkna det som negativt väl? :( Bilden är tagen lite efter fem minuter.. tycker strecket blir starkare då, men det räknas väl inte då?
Hej!
Jag tänkte dela med mig av de senaste veckan. Jag äter mini piller men fick inte min mens den 14 februari, så jag tog ett cb early som visade positivt, tog sedan ett digitalt som visade negativt. Morgonen efter tog jag ett digitalt igen och även det negativt.
Väntade i ännu en dag och plussade då ännu en gång med early, tog även apoteket kronans egna test som visade positivt.
Imorse tog jag ett till frn apoteket och det är negativt. Ingen mens eller blödning..
7dagar sen mens idag. Någon som varit med om något liknande ? Kan det vara utomkvedshavandeskap eller missfall?
Postar en bild på de senaste två testen. De positiva är från den 18/2 och de negativa 20/2
Bilden kom inte med
Vad säger ni?
Bilden tagen prick efter 2 min.
Hej! Någon som har koll på hur bra "one step" fungerar? Tycker mig se ett svagt streck men jag vet inte.. bim-4.
Jaa ni, fortsätter med diffusa streck.,
Kan det vara nåt eller vad tror ni?
Bim -1 idag.
Det översta är från imorse, RFSU?s vanliga test och det nedersta är från igår kväll med cb early.
Svårt att få med färgen men det är färg i strecken.