• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-06-20 15:28:04 följande:
    Helenmedh: har du ingen otrixad bild? :-/
    Ska försöka fixa fram en.. Men det blir liksom för ljust.. När jag trixar så drar jag ner ljusstyrkan bara.. Inget annat.. Men kan försöka att inte göra det.. 
  • Helenmedh

Här är otrixat med väldigt värdelös kamera

Här är trixade (alltså dragit ner ljuset bara)

• Helenmedh
    EQ85 skrev 2012-06-20 16:47:59 följande:
    de testen visar plus tycker jag.
    You think? Ja alltså inte ens maken kan neka till att det syns så jag blir redigt besviken om det är spök.. 
  • Helenmedh
    EQ85 skrev 2012-06-20 17:12:03 följande:
    ps..

om en MAN ser strecket är det plus............  
    Hahahahaha! Sant  

Ja det blir väl ett digitalt.. Kanske imorgon:P Mina test är slut och det kliar som fan i fingrarna! 
  • Helenmedh
    mammelie1891 skrev 2012-06-20 18:39:01 följande:
    Helenmedh: solklart plus! Inte så starkt men solklart enl mig!
    Åhhh <3 Tänk om?!
  • Helenmedh

Rundaringar: Tycker absolut att jag ser en stegring mellan första och mellersta testet, det sista är jag lite tveksam till men jag vet hur det är att fota ett torkat och ett blött test, det blöta blir liksom mörkare på bild..Men håller tummarna!

• Helenmedh
    scooby skrev 2012-06-20 20:39:19 följande:
    Ser att ni diskuterar Testlagret och svaga sträck... Så här såg mina första ut, började testa på ÄL +10.

Sedan började det öka snabbt och nu på ÄL +13 ser testet ut så här

Och på ÄL +16
    Men oj! Då kan det ju stå stilla alltså ett tag. Intressant att du delade med dig, skänker lite hopp Och grattis!
  • Helenmedh
    Zarina skrev 2012-06-20 20:56:23 följande:
    Äl+12, tror ni det är "normalstarkt" för så tidigt test (testade alltså nyss: kvälllsurin)? Har ett missfall i bagaget så man blir ju lite nojig....

Jag tror absolut på det där! Hur längesen var det du hade mf? Så det inte är rester av hcg som spökar tänkte jag.. 
  • Helenmedh
    rundaringar skrev 2012-06-20 21:42:46 följande:
    Är det vissa LOT nr det är fel på eller är det alla från TL? Och vart ser man det numret?
    Ja det är 120420 och 120517 som verkar vara felande. 120420 har tl erkänt är felande men inte det andra, det är det inget fel på enligt dem.
    Bakpå förpackningen står det ett nummer, ser ut som ett bästföredatum typ.. På stickans förpackning alltså 
  • Helenmedh
    rundaringar skrev 2012-06-20 21:55:37 följande:
    Vet du exakt att du hade ägglossning då? Annars kan den ju ha varit nån/några dagar tidig och då kan du ju få positivt nu tänker jag. 

Snacka om att luften gick ur än, har går man och är glad men så får man reda på att testerna bara är skit och har gett andra spökstreck! Jag lever lite på hoppet eftersom jag fick tokneg igår, och verkligen ser skillnad på den igår och dom idag. Hoppas hoppas! Och håller tummarna för dig också Marras  
    Men nu behöver det ju inte vara så... ALLA test kanske inte är spök utan man kan ju faktiskt vara gravid också.. Sålänge det är stegring så är det ju graviditet. Står man däremot still några dagar så kanske man inte ska ta ut lyckan i förväg så att säga..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester