• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Isflikkan: nej det tror jag inte heller, att det se mening att vara elak alltså :P så många gånger jag tänkt samma tanke typ: men vafan, det är ju bara att vänta!!

Men nej:P det är ju inte så lätt ;)

• Helenmedh

Alltså nu tror jag ju inte att det är så men gravtest kan ge utslag på prostatacancer... Men vi har ju redan konstaterat att det är testerna det är fel på

• Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-06-21 17:29:02 följande:
    Tror knappast att Marras man har prostatacancer
    Nej det är bara för oss alla att inse att det är inte riktiga streck vi får.
    Fick en skugga jag igen nu för 10 minuter sen men jag fullkomligt skiter i de skuggorna så länge de inte visar tydligt.förr eller senare kommer man ändå få veta hur det ligger till.
    Tycker ni skall strunta i att analysera dessa testlagrets test nu.
    Nej jag skrev ju det? 
  • Helenmedh
    barbarmama skrev 2012-06-21 19:07:05 följande:
    Dag 49 idag.. Senaste mens 4 maj.. Enligt mina beräkningar så är mensen 19 dagar försenad. Och detta är 7:e testet jag har jag gjort sedan mitt BIM 5 juni. 6 negativa och så detta.. Vad tror ni? Spökstreck eller positivt? Jag vågar inte alls ta ut någon glädje än, så jag ska avvakta till min födelsedag den 27 juni och göra ett nytt test då, innan jag vågar glädjas över det. Men jag skulle jätte gärna vilja ha era åsikter om testet!!

nss
    Grattis
  • Helenmedh

Nä.... Efter alla tl´s test som visat svagt pos.. Fan. Tog cb nu, äl+9, bim-5.. Alltså man orkar ju inte.. 

• Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-06-21 23:13:11 följande:
    Helenmedh: men det ser väl inte så pjåkigt ut? Du är ju bara på äl+9..
    Jo.. Med tanke på alla testlagrets.. Alltså då känns det ju ganska ute.. Ser du något på detta?  Man skulle ha väntat och levt på hoppet lite till :P Bläddrade precis tillbaka i tråden och såg ditt test, jag tycker absolut att det ser ut som att du är gravid iallafall!
  • Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-06-21 23:16:07 följande:
    Jo.. Med tanke på alla testlagrets.. Alltså då känns det ju ganska ute.. Ser du något på detta?  Man skulle ha väntat och levt på hoppet lite till :P Bläddrade precis tillbaka i tråden och såg ditt test, jag tycker absolut att det ser ut som att du är gravid iallafall!
    Åsså en glad gubbe efter utropstecknet såklart  
  • Helenmedh

Detta då..? Alltså jag vet att det är tidigt men hoppet sköt juni höjden med testlagret och deras stegring.. 

• Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-06-21 23:30:45 följande:
    Helenmedh: alltså cb är lite luriga. Svårt att säga. Lika väl som det kan va ett jättetidigt plus kan det va neg.. Önskar jag kunde ge dig svar!!
    Jag har hört mycket om cb, men aldrig råkat ut för det själv.. Alltid ett klart neg eller ett pos.. Åh, varför jobbar maken natt? Behöver ju honom nu..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester