• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar: sök privat :)gjorde vi och fick börja med vår hjälp inom två veckor. Nu är det dock semesterstängt så nu väntar vi till augusti.. -.-

• Helenmedh
    Binegar skrev 2012-06-29 20:33:53 följande:
    kostar det något privat? o hur vet jag vilka kliniker som är bra?
    Kostar som ett vanligt läkarbesök (300kr).
    Har du frikort så gäller det :)

Jadu.. Jag bor i en jätteliten stad så hade inte så mycket och välja på, dock hade jag läst lite på internet och just "min" klinik var tydligen bra.
    Så googla, hör dig för osv.. :) 
  • Helenmedh
    Alvii skrev 2012-06-30 00:37:05 följande:

Gjord på em. BIM -3 , ser jag i syne? Sambon ser också så jag vill bara låna era ögon lite med :)
    Vet att folk haft problem med tester från testlagret så jag är på min vakt också.
    Ser :) Men som sagt, vill inte vara allt för negativ men ha is i magen så du inte blir besviken OM det inte blir starkare.. :)

Har själv fått massa streck på TL och varit överlycklig tills den dagen man inser att det är spök..
    Men du kan ju mycket väl vara gravid  också;)  
  • Helenmedh
    Alvii skrev 2012-06-30 11:08:19 följande:
    Är fjärde testet med streck jag tagit nu (Ett BIM -4 som jag knappt skymtade, ett em. BIM -3, ett -2 när jag råkade kliva upp för tidigt, och ett nu BIM -2)
    Idag behövde jag inte vinkla testet för att se, är det ett bra tecken eller kan det ändå vara spök?
    Ska köpa ett digitalt och testa om några dagar.
    Bild! 

Mamma louise: Tror absolut på att något är där! 
  • Helenmedh

Strumpan.. Kan vara svamp. Och svamp i sin tur KAN vara gravsymtom eftersom phbalansen blir förändrad..

Mamma Louise: GRATTIS!!
    Alvii: vågar mig på ett smyggrattis där också!

• Helenmedh

Strumpan: okej.. Nej det har inte varit ett symtom för mig.. Har bara haft svamp i början av min grav, aldrig annars..

• Helenmedh

Tusse: Nej..! Vad säger du? Nu vände det sig i min mage... Varför? Du har ju försökt och funnits här och kämpat.. 

Beklagar verkligen! Vet inte vad jag ska säga utom lycka till och hoppas att det är rätt alternativ.. Kram på dig! 

• Helenmedh
    Saga09 skrev 2012-07-02 18:33:49 följande:
    Jaha hörrni.... jag ska ta mig en dust med TL igen... fick ju ersättningstest för mina gamla som det var fel på och fick tillbaka 120517 som ju många har haft problem med också....
    Tog ett test nu idag på ÄL+1 och får detta..
    Känns ju lagom seriöst kanske.....Flört

Men gud.. ja man slutar ju inte att förvånas när det kommer till TL. Dom har skickat nya till mig nu som kompensation.. Ska bli spännande att se vilket LOTnr dom har :P
  • Helenmedh
    Saga09 skrev 2012-07-09 21:25:58 följande:

ÄL+8
    JAg tycker tyvärr det ser ut som klassiska spök Typ gråa och lite utsmetade... Såhär såg mina spök ut förra månaden.. 

Det längst ner av mina tycker jag är väldigt likt ditt... 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester