• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zarina skrev 2012-06-20 21:57:51 följande:
    Missfallet var i mars och testade neg två veckor efter det.
    Så detta är nog ny graviditet! :)))
    Jamen då säger jag GRATTIS  
  • Helenmedh
    Zarina skrev 2012-06-20 22:09:28 följande:
    TAAAAAAAAAAAAACK!!!! Är helt chockad ännu! =) Men skitglad!! :))) <3
    Förstår det! Underbara känsla <3 Håller alla tummar för att det går vägen denna gången! 
  • Helenmedh
    rundaringar skrev 2012-06-20 22:22:27 följande:
    Haha, tro mig, jag VILL! Men blir nog bäst om man väntar tills imorgon
    Är du säääääker på det ?  
    Du kanske är som mig och får starkare med kvällsurin? *lockar*

Haha 
  • Helenmedh
    Marras skrev 2012-06-20 22:28:04 följande:
    hahaha helenmedh... ;) jag har redan tagit två st idag.. ingen större skillnad på dem. I morgonbitta blir bra, spännande.. jag är också nyfiken på era tester!!  =) 
    Äh, två = schmåå -.- 

Ja då vet ju jag vad jag ska göra imorgonbitti.. *ställer väckaren* 
  • Helenmedh

Till min stora förtjusning hittade jag ett test HAr endast dragit ner ljuset på bilden eftersom solen var så stark 
    Och dum somman är kunde man ju inte hålla sig 3-4 timmar... 

• Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-06-21 12:03:30 följande:
    Till min stora förtjusning hittade jag ett test HAr endast dragit ner ljuset på bilden eftersom solen var så stark 
    Och dum somman är kunde man ju inte hålla sig 3-4 timmar... 

Puffar lite för min bild
  • Helenmedh
    rundaringar skrev 2012-06-21 13:10:42 följande:
    Nej, nu ger jag nog upp faktiskt tog nyss testet med märket "preg" och fick så negativt som man bara kan få.. Varför får man pos med TL och neg på andra? jag blir så jävla ledsen! Och jag som tyckte att testet i morse var starkare än igår.. Fan..

Rent spontant tycker jag preg är värdelöst.. När jag var gravid så var det preg jag fick positivt på senast, typ 3dagar efter bim..
  • Helenmedh
    isflikkan1 skrev 2012-06-21 13:54:47 följande:
    Tror inte man ska trixa så mycket med bilderna. Är man gravid så kommer man få positivt tids nog....
    Det är en lång väntan, jag vet...
    Skulle föreslå till er som får div tvetydiga svar att gå till MVC, gör ett test där eller be om att få göra ett hcg-test, då får ni säkert svar på 2 dagar :)
    Lider man av immunisering så som jag gör så är det väldigt viktigt att veta i tid.. Annars klarar sig inte embryot fram till bim..
    Sen är väl alla nyfikna också Svårt att ha is i magen när man vill så mycket.. 
  • Helenmedh

Isflikkan: absolut, man ska ju inte slänga grattis hit och dit utan ett säkert positivt test, det förstör ju mer än ger glädje.. Förstår ditt tänk, jag var likadan tills frustrationen tog över på typ 10e månaden.. Men ja.. Det är ju smart att vänta absolut men ibland är det svårt ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester