• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-02-23 22:07:08 följande:
    Hoppas2012:
    Hihi jaaa jag vet men jag tror att det är klimakteriet typ och att mensen kommer imorrn
    Aj aj aj trist att du fick det så ungt Flört
  • Hoppas 2012

Godmorgon tjejer,

Är hemma från jobbet idag på min makes order :) nä skämt o sido men han tycker inte jag ska gå till jobbet när jag är sjuk, jag däremot är en arbetsnarkoman så är aldrig hemma. Så nu sitter jag här med världens dåliga samvete...fan. 

• Hoppas 2012
    cutepoison skrev 2012-02-24 08:05:55 följande:
    Samma här. Jag brukar också få dåligt samvete när jag måste vara hemma. Fast idag har jag de inte för jag är riktigt sjuk och ska till läkaren om nån timme. Försök njut av ledighet
    safini skrev 2012-02-24 08:07:17 följande:
    Släpp det dåliga samvetet, det hjälper inte att ha det, blir inget gjort på jobbet för det :) Bara slappna av, ta hand om dig själv och njut av din lediga dag :) Ingen kommer tacka dig för att du mått dåligt när du var hemma :) Däremot kan du passa på att ladda på dina batterier nu när du är hemma... njuuuuuuut. Du har allas tillåtelse till det ;) Hoppas du får en bra dag.. kram
    Tack tjejer!

Det är så sant Safini, ingen tackar en för att man sliter på jobbet medans man mår dåligt. Heller inte som du säger om man mår dåligt hemma med samvetet. 
    Det är bara en dålig egenskap från mig att man är så att man prioriterar jobb o inte sig själv när man är dålig. 
    Ska försöka släppa det lite med samvetet och vila upp mig.

Tack för ert pepp!

Cute - krya på dig!
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Oj vad ni skriver :) inte varit inne så mkt idag.

Grattis till er med +
    håller tummarna för er som ska testa imorgon!

Haha mini, det där fl trollet hade inget bättre för sig idag :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester