• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

safini skrev 2012-03-01 11:50:33 följande:
    Ja absolut :) man glömmer så lätt bort att ta hand om sig själv mitt i all vardagsstress.. o lyxet finns ju närmre än man tror dessutom :)
    Precis! Väldigt bra med tips som förgyller vardagen :)
  • Hoppas 2012

Men swea det är ju bra att du fick hjälp med att veta vad det var eller hur!
    Sen förstår jag du nu är ledsen o besviken att det inte var en grav.
    Vila nu, mkt har hänt på kort tid!

• Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Inte tittat in förrän nu. Hoppas på att få se + imorgon av er som är nära bim.

Slemmis, beklagar mensen!

• Hoppas 2012
    charlottaråtta skrev 2012-03-02 07:47:12 följande:
    Hej igen.

Det har inte blivit starkare men har inte kunnat hålla mig utan att kissa mer än fyra timmar.

Tog ett igår kväll tre timmar efter det första, så här blev det: 

Äsch det blev upp och ner, men man ser.
    Och så ett från in natt  kl 03:00 när jag behövde gå upp på toa, så här blev det:

Det är fortfarande bara starkt i en kant, och sen en rosa skugga.

Så ni som tolkade det första som positivt hade nog rätt. Eftersom CB kan visa falskt när det bara är ett  jättesmalt streck blev jag väldans osäker på vad det betydde att mina streck var så smala.

Men jag borde inte kunna få tre starka streck i rad, utan att det är positivt, eller hur? 

Detta ÄR positivt!!
    Grattis!
  • Hoppas 2012
    splink skrev 2012-03-02 17:32:51 följande:

Hej allihopa! Vill bara tala om att min finfina stegring på testen som ni fick följa i början på januari har vuxit sig såhär fin! Hjärta V. 13 imorgon (12+0) och inga komplikationer ännu! Sååå glad!

TACK alla härinne för all hjälp jag fick av er! Guld värt att någon orkade titta på alla mina test (tog 21 stycken), analysera och lyssna.
    Underbart! Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester