• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja fler tester!

• Hoppas 2012

Godmorgon tjejer!

Sitter o kollar Vasaloppets start, inser att det är skönt att sitta i soffan och titta på när dom på tv jobbar i spåret haha. 

• Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-03-04 08:11:11 följande:
     hehehe ja ^^ e glad att ja int e me!! min storasyster körde tjejvasan nu häromdagen.. fy fan va hennes hälar ser ut... men egentligen skulle ja nog tycka de va skönt... om man int haft press på sig utan kunde haft trevligt sällskap o en picknick korg me sig :P 
    Haha också glad jag inte är med, jag hade varit med i gruppen längst bak hihi
    Precis, att få ta det i sin egen takt och bara mysa i spåret, det hade varit nått :) jag åker ju själv bara utför sen barnsben så har inte rätta knycket för längd.

Duktig syrra du har!
  • Hoppas 2012

Max dag 2 på monitorn så ÄL igår alt idag, så vi får väl se hur det blir nu i mars. Åker på semester imorgon och kommer hem när bim är så det blir skönt att slippa tänka så mycket på det.

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-03-04 08:25:15 följande:
    Hoppas: underbart med semester- njut för oss alla!!! :))
    Det lovar jag!

Jag har dock funderat på hur detta ska bli, missar 2 v med er härinne :(
    Kommer titta in ibland men nån får ta på sig att göra en snabbrepris på vad som skett när jag kommer hem haha
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-03-04 08:31:43 följande:
    oj va härligt !!! NJUUUUT!!!!!!!!
    Tack!
    Knasten83 skrev 2012-03-04 08:32:10 följande:
    Hoppas: ska försöka hålla dig uppdaterad! Leonie kanske kan hjälpa.. Inboxar lite info ibland ;) om jag kommer ihåg! Haha
    Haha ja det gör hon säkert, men det är en bra ide, att du inboxar om nått spännande händer :)
    Du brukar ju inboxa så det kommer du nog ihåg Flört
    Skämt o sido men när jag är tillbaka får ni infa om alla + som jag väntar spänt på att ni då fått!
  • Hoppas 2012
    angie91 skrev 2012-03-04 08:36:38 följande:
    gud ja!! min syster kör dom här stora grejerna varje år... tjejvasan, tjejmilen o vätterrnrundan ?? (man cyklar.. vet int om den hheter såå) 
    hon e väldigt aktiv när de gäller träning :P  

haha ja hade mä hamnat längst bak... men har dock inga problem me längd :P dock nåra år sen man åkte... fast o andra sidan... ja bor i norrland o har varken åkt längd slalom elle snowboard på flera år.. ändå åkte ja mycke bräda förr.. (när ja bodde långt neråt) :P

Oj ja hon verkar vara en riktig stålkvinna om hon fixar alla dom tävlingarna :)
    Hm..du har ju inga ursäkter om du bor i Norrland hihi, ut i spåret redan nu Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester