• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Madelonen1 skrev 2012-02-27 12:00:41 följande:
    Har en liten fråga.. Igår vid kl 11 fick jag fullt utslag på ÄL-testet, samma sak vid kl 19 på kvällen. Idag tog jag också ett ÄL-test kl 11 och även det visade fullt utslag, så alla har varit lika starka.. När tror ni då ägget släpper? :o
    Puffar Madelonens fråga :)
  • Hoppas 2012

Hej tjejer,

Fortfarande sjukstuga här, vaknade 17.15 usch, känns inte bra att sova så på em :)
    Men kommer nog gå till jobbet imorgon, varit hemma länge nog nu.

Har inte riktigt koll på allt ni skrivit i em, men Mini min vän, du vet vad jag sagt i våra mail Flört 

Hoppas ni alla har det bra 

• Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 21:59:14 följande:
    Jag vet.. Miss Ma och Knasten. Jag blev jätterädd nu...
    Skrev i mailet till dig, men du bör göra ett grav test nu och be henne kolla på torsdag om hon inte gjorde det redan innan idag. 
  • Hoppas 2012
    Nikas skrev 2012-02-28 08:52:06 följande:
    Mini Leonie: med en glimt i ögat undrar jag vem som har utsett dig till forumguden som "försöker få folk som testar ihjäl sig att stå kvar med fötterna på jorden" :) jag bara undrar, förstår inte. Alla här testat väl så mycket de vill, och hoppet är det sista som lämnat en. Jag har stört mig på dig ett bra tag, du känns så oerhört bitter och låter det gå ut över andra här på ett forum där ingen vet vem du är. Är det inte fegt? Du vet väntat du inte Måste hänga här? Även om alla är välkomna.
    Jag tycker inte hon är feg, det enda hon har gjort är sagt vad hon tycker o tänker, precis som alla ska göra i denna tråden, eller hur?!

Forumgud är väl lite att ta i tycker jag. Som sagt, det är bra om alla säger vad de tycker.
  • Hoppas 2012
    40veckor skrev 2012-02-28 09:08:18 följande:
    Plussade igårkväll ingen tvekan längre!
    BIM-5 på det översta testet(igårkväll)
    BIM-4 på de understa testet(imorse) LYYYYYYYYCKLIG TJEJ!!!!!!!

Grattis!
  • Hoppas 2012
    Gummsan skrev 2012-02-28 09:14:00 följande:
    Det är inte alltid VAD man säger utan HUR man säger det....
    Det är jag helt enig med dig om. Det ska alla tänka på.

Men det är ju inte bara en som isåfall uttrycker sig "dåligt".
    Jag tycker det låter som att det bara är Mini som ska tänka på hur hon skriver saker, jag tycker det gäller även andra i såna fall.
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-02-28 09:25:35 följande:

tror på pos senare i em 
    Det tror jag med, verkar nära nu!
  • Hoppas 2012
    safini skrev 2012-02-28 10:33:39 följande:
    haha, måste bara dela med mig, min sambo är sååå  underbar!! Jag är ensam hemma i dag utan barn, och han hade verkligen "laddat" kaffebryggaren åt mig, ställt fram mina vitaminer och lämnat sitt bankomatkort hemma och en lapp där det står, Godmorgon sömntuta, ta hand om dig själv i dag, samla kraft, ta din söta lilla rumpa med dig ner på stan och kolla igenom bokrean! Älskar dig. 
    Gud så rar... är inte konstigt att ja så förtvivlat gärna vill ha barn med denna omtänksamma goa man. Det är de små sakerna som gör det ;)
    Nån mer än jag som brukar få vita streck på sina testlagret-tester?? Vad betyder de?? haha. Vill ju att de ska vara klarrött juh!! 
  • Hoppas 2012
    Ja.. kanske man hamnar här igen då.... 

Vul idag.. fostersäck o gulesäck såg fint ut.. backad 5 dagar.. men fostret syntes inte.. han Trode den gömt sej.. tillbaka om en vecka... Ja nu e man ju verkligen inställd på Att det går åt helvete.... 6+0 idag då.. utan foster

Håller tummarna att de ser om 1 vecka!

ok .. en bild till om ni står ut =)   Slemtorsken - jag har nog också på fredag "tror jag".. cykeln har varierat från 24-29 dagar ca ibland.

tagit i fönsterkarmen i fullt dagsljus fast med blixt så det är därför det ser mörkt ut.  Övrigt är det alltså helt otrixat.
    Men ja.. det är ju bara att vänta och se imorgon igen!

Tack för hjälpen!     
    Ser bra ut! Grattis!
    sweasmamma skrev 2012-02-28 13:22:08 följande:
    vi ska ta en paus om jag inte blir gravid denna månaden , decemberbarn ... ja inte kul att fylla på julafton kanske men en bebis är en bebis , men vi pausar isf bara för att koppla bort allt och bara njuta av varandra och vår UNDERBARA prinsessa =)
    Det man ska ha i åtanke är att även om man får BF i november kan man ju gå över tiden och barnet komma i december :)
    Det finns ju ingen garanti att det blir november, kan ju tom bli mkt tidigare, vem vet?!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester