• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

c89 skrev 2012-03-02 18:24:42 följande:
    Man brukar säga att kvinnor 20-29 år har runt 20-25% chans att bli gravida varje gång de prickar ÄL. Det vill säga att det för en 25-åring bör ta upp till 5 försök i alla fall och det är då helt normalt. 

Är man 30-35 så säger man väl att det istället är 15% chans om man prickar ÄL, vilket alltså ger det klassiska snittet på ca 7 försök.

Sedan efter 35 så sjunker chansen för varje månad och år samtidigt som riskerna ökar. Men procenten visar ju ändå på att det ska gå förr eller senare, sedan om vissa har tur att lyckas på första försöket, tredje osv handlar väl mest om tur. Mycket som ska klaffa. 
    Aj aj aj, bara 15 % som 30-åring, jag ligger illa till :)
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-03-02 21:16:48 följande:
    Äl+11
    Man ser bra på det trixade, jag har lite svårt att se på det otrixade, jag ser ju att det är nått där såklart men hoppas det blir starkare :)
  • Hoppas 2012

Jenny, jag anar på testlagrets men varför är bilderna så mörka? Svårt o se då tycker jag men som sagt, anar :)

• Hoppas 2012

Hej hej tjejer!

Många sidor att läsa igenom så om jag ger svar till någon som redan fått, så sorry! =)
    Säkert missat fleras frågor eller så har jag missat ell plus eller minus, många sidor...

Om man får neg på bim -8 till -10,ska man ge upp då?jag hade tidig äl denna månaden o hade hoppats på tidigt plus.äl+7 idag oxå.känner mig negativ....har testat tidigt med mina andra barn med starka plus på bim-4....tror det är kört.hade jag vart gravid så skulle det ju iaf synas litegrann.

Nej det ska du inte! Hur ligger du till gentemot ÄL? ÄL+..

tog en efter bild nu när tiden gått ut. syns fortfarande.

då tar jag mitt CB imorrn

Håller tummarna!

Godmorgon tjejer!
    Jag är ofta härinne och läser om er, ja..nu behöver jag er hjälp. 
    Vad säger ni om dessa test? Väldigt suddiga bilder, jag kunde verkligen inte få till någon bra. Strecken syns tydligare  verkligheten, såg dem typ när jag gick in i badrummet:)

Men om någon skulle vilja trixa så vore jag väldigt tacksam:)

Enig med Swea, behövs ingen trixning, grattis!

Haha alltså jag tror ja svimmar blir så lycklig <3

Tack alla ni!!!!!!! Ni är UNDERBARAHjärta

Haha härligt! Grattis!!

Vart rekomenderar ni att beställa hem bra och förlitliga tester ifrån. ÄL igår så det börjar klia lite i fingrarna att testa, men känns lite förtidigt än. 

Jag beställde ÄL innan från Testlagret och är nöjd!

• Hoppas 2012
    alexander2011 skrev 2012-03-03 13:40:31 följande:
    menn hur gör du för att kunna svara på flera. hade underlätatt om man kunde det sj ;)
    Hihi, jag väljer att citera en och svarar på den och sen trycker jag på citera igen på nästa så hamnar den efter :)
  • Hoppas 2012
    Anni Me skrev 2012-03-03 14:51:38 följande:
    fan fan fan, idag började jag blöda v 4+6  :(  jag som skulle på inskrivning på tisdag.   med största säkerhet ett missfall eftersom det kommer rätt mycket färskt blod :(  , fruktansvärt ledsen nu :( 
    Nej! Åh hoppas verkligen det inte är ett missfall! Nu har du säkert fått råd av flera här, men inte läst allt än, men åk in och få det kollat!

Kram
  • Hoppas 2012
    Binegar skrev 2012-03-03 17:05:06 följande:
    Här är en som har haft spottings sedan i onsdags...varit ordentligt trött & haft en djävulsk huvudvärk sedan onsdags också..vad kan det vara? Blödningen är för lite och helt fel dagar för att vara mens..
    Jag brukar ha spottings 3-4 dgr innan mens. Hoppas ditt blir +
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-03-03 20:17:11 följande:
    Ja jag borde nog ta åt mig nu =) har ju aldig fått så här starkt på deras tester =)
    Jo de e en borago och Bisolvon bebis isåfall =)
    Aha du körde bisolvon denna månaden? :)
    Du har säkert sagt det men man glömmer med så många sidor man läser :)

Men du slutade innan ÄL eller tog du det till + ?
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-03-03 22:06:58 följande:
    Jag med..  :) Funderar på en kul grej inför imorgon. Köpa ett CB och se hur det blir. Flört
    Haha va ska du göra det? Näää....elller hihi....kanske....
    Nej du som ogillar CB "får" inte gynna dom :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester