slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-27 07:00:29 följande:
jag blödde ju i flera veckor men är gravid i 21:a veckan nu.. har iofs aldrig fått ett negativt test under den tiden.....
Min erfarenhet av RFSUs tester- både de tidiga och de vanliga är dock att de är skit...så jag skulle inte lita på dem- def inte de tidiga för de verkar ge streck när de känner lite för det oavsett om man är gravid eller inte.
Har blödningarna varit rikliga..som en mens???
Brukar du få mens på ÄL+12?
Det kan ju lika väl ha varit en nid-blödning... de kan vara rätt rikliga har jag förstått..eller en skör slemhinna som brustit...
Jag skulle avvakta några dagar typ till helgen och ta ett till test... och är det plus då så är det nog plus.
Om man får sååå tidigt missfall så hinner ju inte HCG-halten upp i några högre siffror och därmed tar det inte så lång tid att gå ner.
jag hade ju ett tiiiidigt missfall i mars-april... det tog inte mer än 3 dagar innan jag gått ner till under 5 i Hcg.. och då fick jag min blödning på ÄL+14 men hade testat svagt positivt på ÄL+12
Åker till Barcelona på onsdag, hade känt att det vore bra att veta innan dess. SUCK
Men nej jag brukar inte ha mens äl+12. Utan skulle haft min mens igår äl+14. Men jag räknar från den 12 augusti. kan lika med haft äl 13 14 oxå.
I fre-lör bldde jag så INGET hamnade i trosan. Igår och idag blöder jag mer. Men jag har binda på mig och det den fylls på men inte som mens. har så svårt att veta då jag alltid annars har tampong ch lite svårt att se hur mkt man blöder då i vanliga fall. Men har bara tre dagars mens annars..
Men ja allt jag kan göra är ju bara att vänta...
Önskar så att det där jefla RFSU bara va kasst...