• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

retroaktiv skrev 2012-10-13 14:10:47 följande:
    Oj! Ok, då tror jag faktiskt att jag testar senare i eftermiddag helt enkelt :) Tack för hjälpen. Och grattis! Skrattande
    Gör det och grattis själv! 
  • Helenmedh
    retroaktiv skrev 2012-10-13 16:19:50 följande:
    Nu har jag testat med CB... och det blev POSITIVT! Wohoo! Tack för alla kommentarer innan Glad Men vad gör man nu? Gärna tips på bra trådar och annat som man ska tänka på. Tack igen!

Hehe sa ju det, men grattis igen!
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-10-16 19:59:11 följande:
    Haha, men flickor! Menar ni att jag ska ta digitalt ikväll!? Jag kommer bli så satans arg på mig själv om det e negativt för jag har bestämt att inte lägga mer pengar på test denna månaden och då har jag förbrukat det digitala för tidigt!!!
    Jag testade ju på eftermiddagen på bim-6 för att ni tyckte det! Och fick ju positivt, kom igen, var lite sportslig nu!

• Helenmedh

Inte ge upp knasten! Är du inte som jag då, och många andra med mig, att du testar starkare med eftermiddags/kvällsurin? Jag fick knappt utslag på morgonen utan bara på kvällen!

• Helenmedh

Katta: Men du.. här är mitt tl som jag tog på bim-6, fick gravid 1-2 på digitala 4 timmar senare. 

Kom igen nu, du är ju så gravid det bara går :P

• Helenmedh
    kanske 4a skrev 2012-10-18 21:29:59 följande:
    ok nu bestämmer jag så här, Knasten och kattaaa lägger upp postiivta digitala i morgon och jag lägger upp en sticka med ett svagt streck på :)
    Tycker jag låter som en ypperlig idé! Själv kan jag lägga upp en bild på... ehh.. Min hund? Haha..
  • Helenmedh
    kanske 4a skrev 2012-10-18 21:39:57 följande:

haha gör det, eller så kissar du på en sticka du med :)
    Har inga tester, är gravid i vecka 14 :P Så att kissa på en sticka är bara onödigt ;) Men kikar på er varje dag!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester