Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lyckygiirl: bra tråd att ställa en sån fråga i när folk kämpar för att bli gravida.. Men men. Köp ett dagen-efter-piller så är saken fixad.
Lyckygiirl: bra tråd att ställa en sån fråga i när folk kämpar för att bli gravida.. Men men. Köp ett dagen-efter-piller så är saken fixad.
Lyckygiirl: "risken för graviditet" läser jag ut som om det inte är välkommet. Men men, man kan ju förväxla risk med chans.. Inte vet jag. Men nu har du fått svar på din fråga och jag var inte ett dugg otrevlig i mitt svar utan skrev bara att jag tyckte det var en knepig fråga i en sån här tråd..
Lyckygiirl: det är helt omöjligt att du får positivt tre dagar efter äl. Du måste isåfall haft äl tidigare än vad du tror och isåfall är det ju rätt minimal chans/risk att du blivit gravid eftersom du äter ppiller?
Jag får helt enkelt inte ihop det. Hur många piller har du kvar att äta innan pillermensen?
Lyckygiirl: jag ser inte din bild ens så har svårt att uttala mig. Men nej, enligt beskrivningen: du äter ppiller ochdu "plussar" tre dagar efter vad du tror är äl i en pillerkarta så låter det inte troligt att du är gravid nu..
Niicesara: herregud vad fin hon är! Tänk vad tiden går.. Grattis i massor! "Snart" är det min tur förhoppningsvis. Imorgon har jag varit gravid 100 dagar! Det trodde jag aldrig skulle hända efter all tid av kämpande! Håller med dig att tappa inte hoppet här inne, snart är det eran tur och jag kollar er varje dag
Viochdu: kände det nästan på mig ;) haha nej men jg blir liksom stum när jag ser sånt. Att folk inte har något bättre för sig..