• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

SWEA: Grattis! Vad fantastiskt fin han är! Åhh.. "Bara" 165 dagar kvar för mig.. ;) haha

• Helenmedh
    ulricaz skrev 2012-11-12 14:45:56 följande:

Ja här kommer flera...

JA jag ser, ser ni så säg det, ser ni inte så säg det..
    Ingenting.. Försökte trixa men nej, såg absolut nada.. :/
  • Helenmedh

Tess, och alla ni andra som "velar" med svaga test: såhär såg mitt test ut och samma dag, fyra timmar senare, fick jag gravid 1-2 på digitalt :) Tror att speciellt tl har tagit bort färg från sina test eller gjort dom mindre känsliga för att undvika alla spökstreck som man fick jämt.. 

• Helenmedh
    ulricaz skrev 2012-11-13 12:47:07 följande:
    sådär där ser mina test ut här hemma, men de fastnar ju inte på kort, har ju iofs bara mobilen att ta kort med.
    Ta ett digitalt då
  • Helenmedh

Fidelis och Fransa: Grattis! (ja även till dig Fidelis, äntligen!) 

Ulricaz, Leea och Finmamma: Tyvärr ser jag ingenting..  

• Helenmedh
    Jennie83 skrev 2012-11-17 18:31:29 följande:
    16/11 kl 5:30 kom våran 3:de prins 4540 gram 54 cm lång Bild bjuder jag på då vi kommit hem
    Men stort stort grattis!
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-12-08 09:49:05 följande:
    Om jag blir gravid den här gången har jag känt ägget fästa idag!!

Ilande känsla följt av ett ordentligt hugg/stick som höll kvar i några sekunder och sakta försvann bort. Det va så jag slutade prata mitt i meningen och höll andan.. HOPPAS!!!!
    Härligt! Den 10/8 kände jag det där du pratar om, den 14/8 la jag upp gravid 1-2 här och nu sitter jag här i vecka 20! håller alla tummar!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester