• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-03 23:24:01 följande:
    Gifter ni er imorgon!??? Lovely!!! Grattis! Kan ju inte bli bättre! Ge mannen testet i morgongåva, sött!!!
  • alexander2011
    SnartBlirViFlera skrev 2012-02-04 10:54:07 följande:
    Någon som vill kolla på mitt test i galleriet? Jag får inte in, bilden här i tråden.. :)

tror det är positivt Solig
  • alexander2011
    SnartBlirViFlera skrev 2012-02-04 11:26:28 följande:

Det är taget på bim-9. Men tycker ändå att det syns?! :)

men är du verkligen på bim-9?
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-05 11:39:40 följande:
    Jag tror verkligen att alla test ger spök mer eller mindre snart. Hittade ett i flyttröran idag och där är det där förbannade strecket igen!!!!!!!!!!!!!

bild?
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-05 11:56:24 följande:

Annan färg...

ser allt nått
  • alexander2011

kan man känna av äl i förväg. fick mensen för en vecka sedan o det värker redan? kan det vara apiforcen elller kommer äl tidigt tro?

• alexander2011

sweasmamma: ser tyvärr ut som som ett vitt sträck o färg bredvid :S men jag hopashoppas att jag har fel

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-06 14:48:29 följande:
    ja men det är det nog alltså .JAG tror ju inte jag är gravid nu .. blev bara paff! men något vitt ser jag inte irl iaf men.. äh det är la bara spök!! =)
    det förstår jag, hade js blivit paff. när har du bim? eftersom du testar så borde det fortfarande finnas hopp
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-06 14:54:03 följande:
    alltså jag har ju haft mens... sen starka äl test i 2 dagar sen såå öm i livmodern samt ryggslutet osv så jag testade för skoj skull och fick detta!!?? fattade inget men .. fötterna på jorden ,undrar annars varför man få ett sån streck DIREKT..och att det håller sig kvar !! och kan man bli öm i livmodern av äl?? och lite illamående?

men vad konstigt :) hoppas hoppas. jag kan ha fel. ta ett test senare igen :)
  • alexander2011

hur långt innan äl kan man känna av det. första gången jag använder apiforce men känner tror jag av äl redan, ont i äggstockarna men har inget utslag nu

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester