• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Tilldig)
    Anonym (Silence) skrev 2025-03-28 18:35:07 följande:
    Så varför jaga nån som inte vågar eller kan? 
    Hoppas SP hittar en man som kan ta initiativ 
    Eftersom även SP kan ta initiativ. 
    Säg något, inled ett samtal. 
  • Anonym (Silence)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-03-29 13:10:11 följande:
    Eftersom även SP kan ta initiativ. 
    Säg något, inled ett samtal. 
    Det gjorde väl hon flera gånger. Om han skulle vara väldigt intresserad då skulle han själv ta initiativ länge sen. 
  • Anonym (Min enda)

Jag tror inte jag kan vara lycklig utan dig

• Anonym (Den)
    Anonym (Min enda) skrev 2025-03-30 20:51:48 följande:

Jag tror inte jag kan vara lycklig utan dig

Är du kvinna eller man ? 
  • Anonym (Min enda)

Det finns ingen motivation inom mig. 
    Inget jag vill göra. Känner mig bara deprimerad och försöker glömma dig. Allt blir meningslöst.
     Jag försökte ju, märkte du inte det? 

• Anonym (Den)

Här går vi år in år ut . Subtila signaler gav inte mycket resultat . Men det va det enda vi vågade 

• Anonym (Den)

Jag har aldrig trott att någon som du skulle ens se åt mig . Därför tror jag att jag alltid missuppfattat allting . 

• Hope8
    Kärleken och relationen är möjliga om det vill båda.
    Jag har sagt dig att jag är intresserad av dig men jag har inte fått ärligt svar från dig tror jag. 
    Obesvarade kärleken gör bara ont. Snälla öppna ditt hjärta och börja prata med mig. Jag är vanlig människa som har känslor för dig och vill vara nära dig. Hjärta
  • Anonym (Den)

Ville tro att du var här inne också och läste ?.vilket önsketänkande 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!