• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Kär!!!)

Jag älskar dig! Vill du dela ditt liv med mig? Hjärta

• Anonym

Du... jag har kukfobi men vågar inte berätta.

• Anonym

Mamma, jag blev våldtagen när jag var femton år och jag har skämts hela mitt liv och inte vågat berätta för dig.

• Finast

Till en kille jag träffade för några veckor sedan. Han är från Canada så jag skriver på engelska

Hey honey! 
    A lot of things went wrong that last night and I'm sorry about that. Wish that we had another chance ... Can´t stop thinking that you're The One .. I know there are many obstacles, but I don´t care. I like you and I like my self when ´m with you - you make me fell complete. 

I'd follow you to the end of the world if you asked me <3

So how about it? Should we give it a go?

/Jen 

• Anonym (ensam)

Gud så mycket sorg och besvikelse människan måste gå igenom! Kram till er alla!

• Anonym

Till biomamman

Varför ljög du om att barnen var friska!!! Dom var ju jätte sjuka, dom låg i 40graders feber och grät efter sin mamma för fan! Nu ligger vi alla sjuka även dom bekanta. Så jävla själviskt av dig!!!! Nästa gång dina barn är sjuka så får dom stanna kvar hemma med dig. Jag borde fan anmäla dig till soc och vi borde ta barnen ifrån dig! du kan fan inte ens ta hand om dom, när duscha du dom sist 1månad sen! Ditt yngsta barn har ju för fan skabb och barnen har gått ner flera kg sen vi såg dom sist, antar att du inte ens lagar mat åt dom.

• Anonym (Hatar dig!)
    Anonym skrev 2012-04-02 09:52:47 följande:
    Till biomamman

Varför ljög du om att barnen var friska!!! Dom var ju jätte sjuka, dom låg i 40graders feber och grät efter sin mamma för fan! Nu ligger vi alla sjuka även dom bekanta. Så jävla själviskt av dig!!!! Nästa gång dina barn är sjuka så får dom stanna kvar hemma med dig. Jag borde fan anmäla dig till soc och vi borde ta barnen ifrån dig! du kan fan inte ens ta hand om dom, när duscha du dom sist 1månad sen! Ditt yngsta barn har ju för fan skabb och barnen har gått ner flera kg sen vi såg dom sist, antar att du inte ens lagar mat åt dom.
    Fy fan för en sån mamma!!
  • Anonym (berätta)
    Anonym skrev 2012-04-01 14:27:54 följande:
    Mamma, jag blev våldtagen när jag var femton år och jag har skämts hela mitt liv och inte vågat berätta för dig.
    Detta tycker jag du ska berätta för din mamma....Mammor står starka när vi själva är svaga!!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!