• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (enlitengrönsak)

Bäst var de dagar jag inte såg dig alls,
    då jag kunde låtsas att du kanske inte fanns,
    Och för ett ögonblick slapp jag sakna den
    som inte längre ville vara min vän.

• Anonym

Jag önskar du tog lagen på allvar och låter våra barn komma hem nu genast innan du får sparken, för du kan inte hålla på såhär.

• Anonym

Till biomamman

Jag fick idag reda på att han inte ville ha nån av barnen du satt till världen, du lurade till dig två barn!! Inte så konstigt att han lämnade dig. Två små barn har du satt till världen, den första tog du väl hand om och den andra som nu är 2 år har du helt försummat... stackars barn du bryr dig inte ens om honom eller nån av barnen längre. Det enda du tänker på är dig själv. Helt plötsligt vill du leva eget liv och orkar inte med barnen men VARFÖR skaffa du dom.
    Han ville inte ha barn med dig, han var inte redo då. Vi har ett gemensamt barn idag och det barnet ville han ha, han säger till mig att det känns som hans första barn för nu fick han vara med på allt och nu var han äntligen redo.

Tycker fan att det är sorgligt att du skaffat dom två stackars barnen och inte ens kan ta hand om dom. Det komiska är att du nu vill ha fler barn med din nya men han har ju sagt nej och ska sterilisera sig, fråga dig själv varför han inte vill ha barn med dig? Det är för att han ser hur skitig du är och hur dåligt du tar hand om dina barn!

Du borde inte ens få behålla barnen, vi tar dom gärna! 

Du är så äcklig uschhhhhhhh 

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-04-11 23:11:22 följande:
    Absolute så vill jag det! Men då måste du skärpa dig först!!
    Och vad menar du med det?
  • Anonym (Kär!!!)

Hur ska jag klara över en vecka utan dig? Gråter Orkar inte mer.

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-13 11:11:08 följande:
    Och vad menar du med det?
    Att du vet vad du vill med oss två!
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-04-13 11:12:51 följande:
    Hur ska jag klara över en vecka utan dig? Gråter Orkar inte mer.
    Hur menar du älskling? Jag tänker på dig hela tiden!!
  • Anonym

Fy fan för dig!!!!!!!!!!

Nej, jag dumpar dig här och nu älskling!½!!!!

• Anonym

Just nu mår jag piss så det gör ONT i hela min kropp och själ!!!

• Anonym (love)

Jag vet inte vad du ville bevisa för dig själv, mig eller henne då du behandlade mig så illa den kvällen. Jaggav dig allt och öppnade min själ men du behandlade mig som värsta hora. Jag blev besviken och avslutade vår relation men var aldrig oförskämd mot dig som jag vill gärna ändra på nu din jävla impotenta skit! Du kommer aldrig att kyssa en finare mun eller få knulla rn finare fitta än vad min är. Jag kommer att vara sårad för livet och undrar vad fick du av det hela? Hur sover du om nätterna då du vet att en kvinna blev så sårad, väntar på en förlåt hoppas på det men du lägger inte ens en tanke på det. Synd att vissa personer som har min respekt var vitnen till det.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!