• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Hon som ser dig)

S! Hjärta

Det är 7 dagar och 13 timmar sedan jag sist fick vara i din närhet. Jag ångrar så att jag inte lät dig följa mig hem, då skulle jag haft några minuter till i ditt sällskap. Varje sekund med dig är värdefulla. Även de stunder vi bara sitter tysta med varandra.

Utanför har våren tagit för sig, i mitt hjärta är det fortfarande midvinter. Jag som trodde att kärlek skulle göra världen ljus, men hos mig är det kärleken som svärtar ner. Ack vad jag har haft fel. 

Den kramen du gav mig var helt underbar. Den kändes så innerlig. Det var så skönt att bara glida in i din stora famn. Du höll mig så hårt, och jag kände mig så levande.

Jag vet inte när vi kommer att ses nästa gång. Jag är så rädd att du hittar någon annan under tiden. Längtar efter dig.

/ A     

• Anonym (önskar allt gott)

Jag saknar dej fortfarande, tänker på dej. Jag är numera gift och har ett bra förhållande med en man som jag älskar. Men jag har dej inne, längst inne i mitt hjärta i ett litet litet rum med öppen dörr. Du är inte min första kärlek eller den jag valde att gifta mej med. Vi gjorde allt tillsammans alla skratt och allt gråt, du har sett värre sidor hos mej än någon, för jag har nu lärt mej hur och vad som är ett acceptabelt beteende, det lärde jag mej när vi gjorde slut. jag är så nöjd med den jag blivit, du skulle bara se hur jag växt.
    Jag vill bara få prata med dej lite,  jag vet att du sa att du inte orkade ha kontakt med mej för det är för svårt,  jag förrstår och accepterar det, men i mitt hjärta längtar jag efter att få berätta allt som hänt, jag är nyfiken på vad som hänt dej, jag tror att även du är gift. jag uppriktigt önskar dej lycka till, jag skulle aldrig göra något för att skada din lycka, jag är inget bittert ex utan bara din "grodan boll" och du är min puh.

• Anonym (honeylips)

Blev vi gifta i ditt land den där torsdagen eller? Jag älskar dig, vi kanske ses nån gång. Jävla morsa, hon fattade inget av samtalet. Vi passar ihop.

• isolande

Kan du lära dig att tvätta dina kläder gubbe?! Du stinker. Och sluta gå in med skor hemma hos oss och skita ner!

• Anonym (honeylips)

Jag borde blivit popstjärna jag med min gudomliga röst och stil, lovar jag ska börja sjunga igen, riktiga lektioner. Hatar att skryta men ibland väljer jag hålla tyst, det är inte ovanligt att folk börjar gråta när jag sjunger eller så får de något annat känslosvall. Taket lyfter liksom. Älskar att släppa loss.

• Anonym (Lite kär??)

Inte ett ljud från dig, bara för jag backar av, men du började svara mina mess kort, då är det väl ingen ide och fortsätta för min del.

Jag tror du leker med mig...

• litengunnarolle

Snälla vakna upp och se hur mycket ansvar ni lägger på mig! Allt jag vill ha är lite hjälp, för jag har inget emot att vara ledare, men det innebär inte att jag ska göra tretton personers uppgifter helt själv. Jag blir så stressad av att ni bara förväntar er att få allt serverat på silverfat och slänger skit på mig när något går fel. "Varför har du inte gjort det?" "Skulle inte du göra det igår?" "Men gå och gör det då!" Jag är så trött på att höra det! Gör det själva någon gång - utan att jag måste tjata och få en massa attityd tillbaka!

• Anonym (honeylips)

Jag tror han jag är gift med ljuger, jag tror han visst kollar tjejer på nätet, sist teg han när jag frågade. Jag orkar inte ta striden, kollar han så är det inte mitt problem, Sur ooch tvär är han också. När barnen växt upp kanske jag lämnar honom, kanske innan.

• Anonym

Skönt att jag tänker på dig mindre och mindre hela tiden. Eller visst tänker jag mycket, men den starka känslan försvinner mer och mer. Snart hoppas jag alla tankar är borta helt.

• MikuAndSaraLi

Jag saknar Dig.
    Jag Hatar Dig för att du försvann och det är så jobbigt att tänka på det för Du kunde ju inte hjälpa att Du dog..
    För samtidigt älskar jag Dig ju så mycket..
    Har så dåligt samvete över åren innan Ditt sista..
    Det långa bråket där vi i stort sett avskydde varandra..
    Baba, förlåt Mig..
    Kom tillbaka så jag kan säga det till Dig.
    Snälla Du...
    *gråter*

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!