• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (TRÖTT PÅ DIG)
    Anonym skrev 2012-04-24 09:41:55 följande:
    varför blandar du dig så fall om det inte gäller dig själv , du skriver ju som det gäller dig själv .om du nu har det så bra , vad gnäller du då för.
    jag blandade mig i för att jag tycker att det var en onödig kommentar.. Men jag ber om ursäkt om jag trampat dig på tårna!
  • Anonym

jag förstår , nej du har inte trampat på mig ....Gladdet e väl då någon annan som trampat dig på tårna i såfall  genom sanning såfall.Gladlägg ner nu

• Anonym (TRÖTT PÅ DIG)
    Anonym skrev 2012-04-24 09:51:55 följande:
    jag förstår , nej du har inte trampat på mig ....Gladdet e väl då någon annan som trampat dig på tårna i såfall  genom sanning såfall.Gladlägg ner nu
    Ha ha ha Skrattande har säkerlige hänt i mina dagar :) Själv sökte jag upp tråden för att inte trampa ngn på tårna med min sanning.. Men efter samtal med min kära man så har vi bestämt att vi säger nej den här gången så idag känns allt toppen Glad
  • Anonym

Jag hoppas så innerligt att du hör av dig snart! Jag vet att jag sa att vi inte borde ha någon kontakt, men egentligen är ju det det enda jag vill. Men jag vill att du hör av dig först ibland, att du engagerar dig och verkligen visar att du bryr dig.
    Vi vet inte vad som händer imorgon, snälla, låt inte bara dagarna passera. Hör av dig!  

• Anonym

Älskar du verkligen mig eller stannar du kvar endast för att vi har barn ihop? Vill du verkligen gifta dig med mig en vacker dag eller säger du bara för att få mig vara kvar i tro att vi verkligen ska göra det fastän inte. Friar du inte för att du är fortfarande osäker om oss två?

• Anonym
    Anonym (TRÖTT PÅ DIG) skrev 2012-04-24 09:53:41 följande:
    Ha ha ha Skrattande har säkerlige hänt i mina dagar :) Själv sökte jag upp tråden för att inte trampa ngn på tårna med min sanning.. Men efter samtal med min kära man så har vi bestämt att vi säger nej den här gången så idag känns allt toppen Glad
    säger nej till vad??????? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-24 10:23:35 följande:
    säger nej till vad??????? 
    ingen som lägger sig i sig vad du och din man gör ialla fall.det e er buisness...Glad
  • Anonym (TRÖTT PÅ DIG)
    Anonym skrev 2012-04-24 10:25:07 följande:
    ingen som lägger sig i sig vad du och din man gör ialla fall.det e er buisness...Glad
    Så bra då utvecklar jag inte den buisnessen Flört Ha ha ha..
  • Anonym

Till min mamma

Nu orkar jag inte med dig mer... du har aldrig satt mig i första rummet, allt du gjort har du gjort för din egen skull. Du har aldrig sagt förlåt till mig för något. När du lämnade pappa för en man du bedragit honom med lääänge så frågade du aldrig hur jag mådde. Brydde du dig? Du har aldrig visat det i alla fall.

Gång på gång har du kört över mig, trampat på mina känslor du har aldrig under hela mitt liv visat mig respekt! Jag har bara hängt med på allt och när jag sagt ifrån så har du blivit som galen och tyckt ner mig, jag har alltid varit liten och chanslös mot dig .

Du ska bara veta att jag medvetet skiter i att svara i telefonen när du ringer, jag min sambo och våran lilla kille gömmer oss om du knakar på dörren, presenterna du ger ditt barnbarn kastar jag.Jag ser dig som skitig och tvill inte vara nära dig, du vill alltid kramas men om jag visar att  jag inte vill eller säger nej så tvingar du mig mer eller mindre, det hatar jag, jag gillar dig inte mer efter att du gjort det. Jag vill inte träffa dig jag vill inte att du tar i min son. Detta är resultatet av all skit du gjort för att du alltid satt dig själv först. Du är otäck, önskar vi bodde 1000 mil från varandra så jag slipper ha dig springade här.   Dra åt helvete med dina jälva värderingar, kom inte hit!!!

Otäck är vad du är!!!   

• Anonym
    Anonym (TRÖTT PÅ DIG) skrev 2012-04-24 10:27:11 följande:
    Så bra då utvecklar jag inte den buisnessen Flört Ha ha ha..
    ha ha ha , nej det e ju en på miljonen att någon skulle veta vem ni e då i alla fallGladpå ett forum...
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!