• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

nej jag tar det för vad det är liksom ,inget konstigt egentligen....frågar du inte får du aldrig veta ju.Glad

• Anonym (Lite kär??)

Fy för den lede...
    Tänk om jag kunde komma till ett beslut, tänk om jag kunde få klara besked från dig. Inte alla dessa kanske, om, ifall.
    Undra om inte han fastnat i min hjärna??

What to do? What to do?

• Anonym (Fundersam)

Vet inte om du känner som jag men skulle så gärna vilja veta det har gått många år sen sist och jag vet inte hur din livs situation är? själv är jag fortfarande gift men som jag sa till dig , jag kommer alltid älska dig och ger mig själv inte rätten att förstöra för dig eller mig. kommer säkert en dag när vi träffas igen även om det inte blir i detta liv, och nej jag ska inte ångra mig och inte se tillbaka och inte förneka någon sanning. 

• Anonym

Efter åtta år så har jag fortfarande inte slutat tänka på dig, vissa perioder värre än andra. Om jag bara kunde få träffa dig så att jag kunde få ett avslut. Varför ses vi inte? Du säger ju att du är i samma sits.

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-04-22 22:33:53 följande:
    Men guuuud. Hur svårt kan det vara att låta bli att gå in på Facebook och glo på dina bilder, det gör ju inte direkt det hela mycket lättare.
    Men jag ska stå emot, jag ska inte höra av mig till dig. Kommer vi nånsin höras igen så är det du som får ta första kontakt. 
    Det hade kunnat varit jag som skrivit detta.
  • Anonym (Hon som ser dig)

Min allra käraste S.

Nu skriver jag till dig igen.
    Säg mig, är du inte grym som har fångat mig som du gjort, och inte släpper taget. Hos dig är jag svag, jag kan inte stå emot dig hur jag än försöker. Snart blir mina dagdrömmar sanning, jag kan inte motstå att kyssa dig, hur jag än gör så finns det snart ingen utväg.

Hela torsdagskvällen var en fröjd för mitt hjärta. Att du bjöd mig på grillfesten glädjer mig, sen att jag inte kunde komma är jag ledsen för. Men det regnade och var snö. Bjöd du även mig på bio? Eller var det jag som tolkade dig fel?   

Sen den där minuten i bilen, där du och jag bara såg på varandra. Jag höll tillbaka så mycket jag bara kunde. Jag ville smeka din kind, röra vid dina läppar, känna hur din själ fladdrade i takt med min. Åh grymma grymma S, varför ska du göra mig så förvirrad. Jag vill ju ha dig, men jag vet inte om jag kan.

Din

/ A   

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-04-22 18:58:33 följande:
    Ja, jag vill leva med dig resten av mitt liv!! Jag vill somna och vanka upp brevid dig. Vill inte du det? 

Tänker på dig hela tiden ska du veta! För jag väntar på att du ska höra av dig! Puss!!
    Självklart vill jag leva med dig resten av livet.
    Hör av dig nu!!! Puss puss!!
  • Anonym (Kär!!!)

Saknar dig så otroligt mycket! Kan inte tiden gå lite fortare?
    Kan du inte vara fri nu? Jag vet ju att du vill, så varför låter du
    mig vänta så? Puss o kram.

• Anonym

Lustigt hur det kan bli ändå. Här sitter vi och tänker på varandra och har så gjort sedan många år tillbaka. Men ändå är det inte vi, för vi har våra respektive familjer.
    Tänk om någo av oss hade tagit det första steget förut, då hade allt sett annorlunda ut. Kan inte låta bli att tänka på hur det kunde ha sett ut.

Hoppas att vi springer på varandra snart, för är det meningen att vi ska ses, ja då kommer vi också att göra det!   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 21:59:08 följande:
    Lustigt hur det kan bli ändå. Här sitter vi och tänker på varandra och har så gjort sedan många år tillbaka. Men ändå är det inte vi, för vi har våra respektive familjer.
    Tänk om någo av oss hade tagit det första steget förut, då hade allt sett annorlunda ut. Kan inte låta bli att tänka på hur det kunde ha sett ut.

Hoppas att vi springer på varandra snart, för är det meningen att vi ska ses, ja då kommer vi också att göra det!   

eller hurGlad
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!