• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Men guuuud. Hur svårt kan det vara att låta bli att gå in på Facebook och glo på dina bilder, det gör ju inte direkt det hela mycket lättare.
    Men jag ska stå emot, jag ska inte höra av mig till dig. Kommer vi nånsin höras igen så är det du som får ta första kontakt. 

• Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-04-22 22:29:32 följande:
    det va det säkert  .va inte så negativ med stegetdet blir säkert bra, öga för öga  är ju alltid trevligast.

Helt klart bäst i verkligheten men helt omöjligt att h*n bara skulle dyka upp hihi, hoppas det ordnar sig för dig
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 22:38:52 följande:

Helt klart bäst i verkligheten men helt omöjligt att h*n bara skulle dyka upp hihi, hoppas det ordnar sig för dig

men ta du första steget då så ordnar det sig juFlört här???? jag har ingen möjlighet att få tag i personen ...komisktGlad
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-04-22 22:45:35 följande:
    men ta du första steget då så ordnar det sig ju här???? jag har ingen möjlighet att få tag i personen ...komiskt

Är inte säker på om jag skulle hitta personen, vet att h*n flyttade för några år sen och kanske ska Man låta bli, kan ju hända att personen har ett förhållande,
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 19:00:25 följande:

Varför ljuger du för oss?! Sa att du väntade på ditt jävla schema och sen ska du träffa Xx?! Dra åt helvete!!!

Förlåt
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 22:49:55 följande:

Är inte säker på om jag skulle hitta personen, vet att h*n flyttade för några år sen och kanske ska Man låta bli, kan ju hända att personen har ett förhållande,

säg aldrig aldrig, personen kanske blir hur glad som helst .ge det en chans annars ångrar man bara sig. sägs det.Glad..hoppas det ordnar sig
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-04-22 22:58:22 följande:
    säg aldrig aldrig, personen kanske blir hur glad som helst .ge det en chans annars ångrar man bara sig. sägs det...hoppas det ordnar sig

Ja vem vet nyfiken fråga varför kan du inte få kontakt finns ju så Många sätt egentligen? Jag kan iallafall försöka men på dig lät det helt omöjligt,?
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 23:02:41 följande:

Ja vem vet nyfiken fråga varför kan du inte få kontakt finns ju så Många sätt egentligen? Jag kan iallafall försöka men på dig lät det helt omöjligt,?

pessimistisk hör jag.....,vill helst att personen  själv ska känna efter o ta intiativet på egen vilja.dessutom  har jag ingen info. Gladsamt en annan situaton Glad hipp hipp hurra.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-04-22 23:18:52 följande:
    pessimistisk hör jag.....,vill helst att personen  själv ska känna efter o ta intiativet på egen vilja.dessutom  har jag ingen info. samt en annan situaton  hipp hipp hurra.

Ja så är det med livet haha kan ju bara gissa mig till orsakerna;) Egentligen finns Personen ganska nära och att h*n skulle Flyttat var en liten nödläge då man är feg, komplicerar liv och jag är inte säker på att han fortfarande efter så länge som 12 År ens skulle ha en fundering:-/
  • Anonym (p)

Allrakäraste syster. Vet du att du är den sista jag tänker på varje kväll innan jag somnar? Att du är den första jag tänker på när jag vaknar? Det här halvåret har varit det längsta i mitt liv. Så otroligt mycket har hänt i mitt liv som du inte kunnat, eller velat, ta del av. Jag har träffat en ny kärlek, jag har flyttat, jag har gått igenom en stor sorg och nu har jag sökt ett jobb jag vet att du skulle vara stolt över. Jag hade velat ha min syster med mig genom allt det här. Jag hade velat få vara din syster genom allt du genomgått sedan du lämnade oss. Minns du alla kvällar i Uppsala? Med popcorn och harlekinfilmer. Minns du kvällarna i Borensberg? Nybakade bullar och Julia i fåtöljen. Du tog hand om mig när jag var liten och alla vuxna var långt bort. Det var ditt knä jag grät i. Din uppmuntran jag längtade efter.

Du har varit min idol genom hela livet. Någon dag hoppas jag att vi kan bli systrar igen. Bästa vänner igen. För jag älskar dig och jag vill ha dig tillbaka.

/Kajsa

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!