• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Varför ljuger du för oss?! Sa att du väntade på ditt jävla schema och sen ska du träffa Xx?! Dra åt helvete!!!

• 2småunder

Jag tänker på dej hela jäkla tiden! Varför? Jo dina ögon och vackra ord gör mej helt trollbunden! Allt stannar vid tanken men du finns där! Ständigt närvarande..

• Anonym (Fundersam)
     det va mycket länge sedan .......................undrar hur det är me dig.............tänker du lika mckt på mig som jag gör på dig .....hoppas att vi träffas snart igen.
    Hur länge sen då? Vad hindrar att du hör av dig? och hur skulle det vara möjligt att ni träffas? personen kanske väntar lika mycket vem vet:)
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-04-22 17:31:31 följande:
     det va mycket länge sedan .......................undrar hur det är me dig.............tänker du lika mckt på mig som jag gör på dig .....hoppas att vi träffas snart igen.
    Hur länge sen då? Vad hindrar att du hör av dig? och hur skulle det vara möjligt att ni träffas? personen kanske väntar lika mycket vem vet:)

Vet inte vad som hände med tidigare inlägg hihi
  • Anonym

varför sa du att jag var den du ville gifta dig med, som du ville dela ditt liv med, när du ändå gifte dig med någon annan?
    varför sa du till mig att inte skaffa barn med någon annan för att inte göra samma misstag som du själv hade gjort dvs att skaffa barn med någon du inte kände för fullt ut.. när du ändå fortsätter skaffa barn med denna person?
    varför mötte jag ens dig i mitt liv som bara gjorde mig förvirrad?
    varför vågade du inte fullt ut att stanna?
    varför vågade inte jag?
    varför blev det inte vi?

varför blev det såhär?    

• Miss M V

Kom igen! Du gör mig nyfiken, jag är för feg för att göra nåt så du måste göra nåt om vi ska gå vidare från detta evighetsflirtande..

Alkohol löser inga problem men det gör fan inte mjölk heller..
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 20:32:31 följande:

Vet inte vad som hände med tidigare inlägg hihi
    år sedan ...oj gud vad obehaglig  konfrontation.Glad hur visste du alla dessa frågorna...Glad
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 20:29:45 följande:
    år sedan., jag väntar på att du ska höra av dig , hur skulle det va möjligt för mig att höra av mig.jag vill gärna veta om personen väntar lika mckt  , det e för osäkert med kanske, o vill inte ta vilda chansningar.Glad
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym skrev 2012-04-22 21:21:46 följande:
    år sedan ...oj gud vad obehaglig  konfrontation. hur visste du alla dessa frågorna...

Kanske var frågor du ville höra Jag kanske är en sådan som också väntar, vem vet Var också många år sen jag träffade personen och klart det Skulle vara roligt och höra att allt var bra Men jag tror inte h*n skulle våga ta steget
  • Anonym
    Anonym (Fundersam) skrev 2012-04-22 22:01:04 följande:
    Kanske var frågor du ville höra Jag kanske är en sådan som också väntar, vem vet Var också många år sen jag träffade personen och klart det Skulle vara roligt och höra att allt var bra Men jag tror inte h*n skulle våga ta steget
    Gladdet va det säkert  .va inte så negativ med stegetGladdet blir säkert bra, öga för öga  är ju alltid trevligast.Glad
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!