• Norris

IVF Umeå

EEJ: jag frågade igår och dom jobbar sista dagen den 20:e. Alltså torsdag nästa vecka. Sen öppnar dom igen den 7:e :)

• Norris

Jag mailade ju till Umeå och frågade om testdagen. Dom sa att vid frysåterföring är det alltid 21 dagar efter återföringen. SÅ det blir ändå testdag 1/1 för mig =/

• Norris

Men gud vad har jag gjort?? Jag e på RD5 idag men tog ett test ändå. Å jag vet inte men jag tyckte att jag såg ett streck!? Svagt svagt svagt! Men usch varför gjorde jag det? Tänk om de e spök. Vad jobbigt det blev nu...

• Norris

EEJ: jag har inte tagit nån ÄL-spruta. Har gjort stimulerad fet och fick blasto tillbaka.

• Norris

EEJ: tack tack! Oj, jag vet inte vad jag ska tro. Tror jag ställer in mig på att det var spökstreck. Kommer nog inte att testa mer förrän nästa helg och då måste det ju bli ett tydligt streck om det nu är sant.

• Norris

Oj, vad många som plussar nu! Härligt! Stort grattis till alla!! Skrattande

Själv avvaktar jag lite, testade ju på tok för tidigt men om det blir ett plus på onsdag också så kanske jag faktiskt kan tro att det är sant =)

• Norris
    Nektar skrev 2012-12-17 09:29:38 följande:

Helt otroligt att du kan hålla dig, jag skulle definitivt ha testat igen 2 dagar efteråt! Håller tummarna!!
    Hehe joo det är svårt att hålla sig men jag vill att min man ska vara med när jag testar. Vi har alltid gjort så å de känns taskigt att testa utan honom nu haha =) Å nu ska han resa bort å kommer hem igen på onsdag =)
  • Norris
    A79 skrev 2012-12-17 15:11:16 följande:
    HjärtaNi kan plocka bort mig från listan..
     jag är inte längre gravid!!!
    Fick min fina pojke den 14e & idag fick vi komma hem!!!
    Nu ska jag fortsätta mysa...(LYCKLIG)Hjärta

ÅÅÅÅ GRATTIS!!!Skrattande Hoppas allt gick bra! =)

Ska vi lägga till en post på listan? Mammor kan den ju heta, då blir ju du den första där =)
  • Norris

Jag kunde inte hålla mig så jag tog ett nytt test ny ikväll och det var också positivt!! Jag kan inte fatta det!! Känns helt overkligt :))))

Svar på tråden IVF Umeå