IVF Umeå
EEJ: jag frågade igår och dom jobbar sista dagen den 20:e. Alltså torsdag nästa vecka. Sen öppnar dom igen den 7:e :)
EEJ: jag frågade igår och dom jobbar sista dagen den 20:e. Alltså torsdag nästa vecka. Sen öppnar dom igen den 7:e :)
Äppelkaka: jag vill också se bild!! :)
Jag mailade ju till Umeå och frågade om testdagen. Dom sa att vid frysåterföring är det alltid 21 dagar efter återföringen. SÅ det blir ändå testdag 1/1 för mig =/
Men gud vad har jag gjort?? Jag e på RD5 idag men tog ett test ändå. Å jag vet inte men jag tyckte att jag såg ett streck!? Svagt svagt svagt! Men usch varför gjorde jag det? Tänk om de e spök. Vad jobbigt det blev nu...
EEJ: jag har inte tagit nån ÄL-spruta. Har gjort stimulerad fet och fick blasto tillbaka.
EEJ: tack tack! Oj, jag vet inte vad jag ska tro. Tror jag ställer in mig på att det var spökstreck. Kommer nog inte att testa mer förrän nästa helg och då måste det ju bli ett tydligt streck om det nu är sant.
Oj, vad många som plussar nu! Härligt! Stort grattis till alla!!
Själv avvaktar jag lite, testade ju på tok för tidigt men om det blir ett plus på onsdag också så kanske jag faktiskt kan tro att det är sant =)
Jag kunde inte hålla mig så jag tog ett nytt test ny ikväll och det var också positivt!! Jag kan inte fatta det!! Känns helt overkligt :))))