IVF Umeå
3villbli4: tack! Är bara på ruvardag 7 :) jag hade faktiskt tänkt vänta till testdagen 1/1 men min man kunde inte hålla sig å ville testa redan nu :) är sååå glad att kag lyssnade på honom. Julen kommer att bli helt fantastisk nu! :)
3villbli4: tack! Är bara på ruvardag 7 :) jag hade faktiskt tänkt vänta till testdagen 1/1 men min man kunde inte hålla sig å ville testa redan nu :) är sååå glad att kag lyssnade på honom. Julen kommer att bli helt fantastisk nu! :)
Hur räknar man nu förresten? Är det ÄP som är 2+0? Blir det rätt om jag räknar såhär?
FET 11:e dec - 5 dagar(blasto) - 14 = sista mensens första dag? Alltså 22:a november? Jag kan inte gå efter första dagen på minm senaste mens för det är alldeles för tidigt.
barreliten: åh vad härligt :)
Äppelkaka: vad skönt att få köra igång redan på nästa cykel. Väntan kan verkligen göra en galen.
Äppelkaka: ååh grattis vad roligt!!! :)
Nektar:
Jag äter fortfarande fermanest, dock håller jag på att trappa ner nu och den sista tabletten ska jag ta på måndag nästa vecka och sista lutinus på onsdag. Ska bli sååå skönt att slippa det nu :) Gjorde FET 11 dec.