Chan2: Bäst att följa klinikens rekommendationer. Det händer ibland att vissa får mindre blödningar trots graviditet och då vill dom inte att man slutar med progesteronet. Förstår att det blir jobbigt för automatiskt så börjar man hoppas på nytt..
Mirage: Jag tycker det känns mycket jobbigare att misslyckas via IVF eftersom vi då vet att jag haft ett befruktat embryo i livmodern men att den inte ville fästa. När vi försökte "som vanligt" kändes det inte lika hemskt när mensen kom, men det kanske berodde på att man nästan slutade hoppas till slut.. jag vet inte. Funderar och funderar på hur man ska tänka denna gång. Vill så gärna vara hoppfull men vet att ju mer jag hoppas desto värre blir ett msslyckande. Tänk att man måste fundera på hur man ska tänka också..
Leias mamma: Välkommen hit!

Vad roligt att IVF lyckades för dig och resulterade i din dotter. Hur många försök krävdes då? Hoppas att mensvärken är ett tecken på graviditet och att du får

på stickan!
Tinzu: Jag jobbar inom gruvnäringen som chaufför. Det är rejält dåliga vägar på sina håll under vissa tider på året och det känns inte så roligt att studsa omkring i hytten när man har gjort en återföring nyligt. Men jag har ändå jobbat på som vanligt och inte varit borta från jobbet alls.
A79: Kan tänka mig att rädslan måste vara stor i början av graviditeten, många tankar som snurrar! Är säkert svårt att tro att det lyckats innan man får se den lilla på ultraljudet och får det svart på vitt.
Kvinna32: Stort lycka till med dagens FET, håller tummarna för er!