• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Em00

Anna Book, Pernilla Wahlgren, Carola, Richard Herrey, Darin, Brolle mfl

Sandra Bullock

Som dyker upp sådär på rak arm

• Arianrhod
    vampyria2 skrev 2013-02-25 22:32:21 följande:
    Kikcki Danielsson har jag väldigt svårt för och tycker att det är tragiskt att en människa inte kan stå för det hon har gjort när man har kommit upp i den åldern hon har, att sitta och skylla sina problem på alla andra gör mig spy färdig Kräks

Jag kan personligen inte fatta, hur man kan vilja fortsätta vara känd när man redan är utskämd... Hade jag blivit outad som alkis t.ex., så hade jag dragit mig tillbaka från offentligheten och hoppats på att bli bortglömd så fort som möjligt.
  • Arianrhod
    Jackson skrev 2013-02-25 22:49:00 följande:
    Och att det finns sjuka politiker är väl vardagsmat för de flesta, att vilja förbjuda homosexuella att få gifta sig, skaffa barn, att inte gå in och stötta när företag flyttar utomlands och varslar här i Sverige i stort varje dag,

Annie Lööf som vill tillåta månggifte, fri invandring, ta bort skolplikten, mer liberala narkotikalagar och införa platt skatt.. ja du.. Det är inte heller sjukt att hon som får 1,8 miljoner i lön per år vill sänka ungdomslönerna och försämra deras villkor.

Fast hur tänker du nu. Är politiker som INTE vill låta homosexuella gifta sig sjuka, medan politiker som VILL låta en man från en kultur där det är brukligt gifta sig med flera kvinnor, också är sjuka..? Vad är logiken i detta..?
  • Kaffekopp
    Blitz skrev 2013-02-25 23:55:36 följande:
    Kirsten Stewart. Ful haka och lika tråkig i alla filmer, samma dystra min jämnt... 
    Hon ja... Usch. Totalt talanglös och bara allmänt... Ja HEMSK är nog det mest passande ordet. Och han som spelar den där bleke vampyren som hennes karaktär är så betuttad i är inte mycket bättre skådis han heller.

Och sen finns det en hel del politiker jag inte klarar av... Annie Lööf är nog nummer 1 på listan, tätt följd av Reinfeldt och Gudrun Schyman.  Fridolin  tycker jag kan  ta och återvinna sig själv, då skulle han ju göra någon nytta här på jorden.  
  • mepetite

Pernilla wahlgren, matthew mcconaughey. Matthew är en bra skådis i thriller men what's up med alla romcoms...uhh rysning. Laila bagge efter hemlös incidenten. Jävla stereotypiserande kvinna, har inte upplevt livet utanför östermalm/hollywood.

• mepetite

Maud olofsson och annie lööf..anders borg

• EnLitenKnöl

Kristin Stewart , hur fan tänkte hon när hon var otrogen mot Robert Pattinson? Vill se nya twilight men jag blir bara irriterad på henne, haha.

• Alltid Daph

Det verkar råda viss konsensus om vilka kändisar folk har svårt för. Leder Pernilla Wahlgren månne? Henne har jag aldrig stört mig på, hon väcker inga känslor alls faktiskt. Men kungafamiljen..! De är fullkomligt urfåniga allihop. Och Ebba von Sydow som fjäskar runt dem.

• mepetite

Annie lööf är väl dock rätt human i vissa, VISSA frågor. Ex narkotikapolitik. Ja, vi har ett stort problem med droger i sverige och vi har en av världens yngsta sprutnarkomaner , alltså i sverige så använder man sprutor tidigare än ex amsterdam. Dax att sluta förneka problemet. Så det är bra. Att missbrukare blir mer humant bemött av vården om de får snabbare hjälp...detta borde ske genom en jämnare narkotikapolitik ist för nolltollerans då petsonen genom erkännande gör sig skyldig till ringa eller innehav...bla bla god morgon

• missan75

Charlotte Pirelli är ingen favorit, inte Pernilla Wahlgren heller. Eller Carola.

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?